Maller
Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 17-10-03 18:32

Hvor finder man en masse om Sydamerikanske maller(helst med foto)??

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Michael Andersen

Dato : 17-10-03 19:17

Maller maller og maller i læsse vis

http://www.planetcatfish.com/

Med venlig hilsen

Michael

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 17-10-03 19:38

> Maller maller og maller i læsse vis
>
> http://www.planetcatfish.com/
Mange tusinde slags tak....

Fra : 5750 giller

Dato : 18-10-03 09:18

"jabbe(4k)" <jabbe@get2netNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man en masse om Sydamerikanske maller(helst med foto)??

Bedste link jeg kender
>http://www.jjphoto.dk/fish_archive/ab_index_maller_dk.htm<
hilsen Gilbert
--
( . ) ( . )
^

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 18-10-03 11:20

> Bedste link jeg kender

Tak....

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 19-10-03 16:09

Jeg fik nogle ancistus maller igår.
og de har nu overnattet en gangf hos mig... Det er nu gået op for mig
hvorfor der står nataktiv i beskrivelsen på dem....
De har gravet i hele mit akvarie...:)

Ja naturen er forunderlig....