Er han lille??
Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 17-10-03 10:08

Da vores Julius var løbet væk sagde manden der fandt ham, at han troede han
kun var omkring 12 uger. Han synes ikke han vejede så meget. Hans mor er en
sort perser, men han er ikke specielt langhåret. Han har en stor/tyk hale,
lidt langt hår på maven og en stribe over ryggen. Han har altid fået hills
tørkost. Vi har lige haft vejet ham og han vejer 2,5 kg. Er det lidt for en
killing på 18-19 uger??Synes selv han er pænt i stand.

Kristina Andreassen

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 17-10-03 10:22

On Fri, 17 Oct 2003 11:08:10 +0200, "Kristina S. Andreassen"
<kristina@s-andreassen.dk> wrote:

> [...]
>tørkost. Vi har lige haft vejet ham og han vejer 2,5 kg. Er det lidt for en
>killing på 18-19 uger??Synes selv han er pænt i stand.

   Uhm - min lille hunkat på 2½ år vejer 3 kg ... søsteren fra
samme kuld vejer 4kg. Umiddelbart lyder 2,5kg ikke af lidt når man
tænker over at han ikke er ældre :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pia J

Dato : 17-10-03 10:34

"Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreassen.dk> wrote in message
> Da vores Julius var løbet væk sagde manden der fandt ham, at han troede
han
> kun var omkring 12 uger. Han synes ikke han vejede så meget. Hans mor er
en

Da jeg skulle have mine killinger på 12 uger sidste år, troede jeg heller
ikke jeg ville få nogen små pussenussebabyer hjem, men halvstore ungkatte. I
går var jeg ude at besøge et kuld på 11 uger.

De er stadig nogen småbitte tingester i den alder, men ser man ikke
killinger så tit, tror man måske de er yngre i den størrelse.

:Pia

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 17-10-03 10:51

> [...]
>
> De er stadig nogen småbitte tingester i den alder, men ser man ikke
> killinger så tit, tror man måske de er yngre i den størrelse.

ja det er sikkert rigtig, men man kan jo ikke lade være med at tænke over
det

Kristina

Fra : Stella Kristensen

Dato : 19-10-03 11:24

> [...]
> tørkost. Vi har lige haft vejet ham og han vejer 2,5 kg. Er det lidt for en
> killing på 18-19 uger??Synes selv han er pænt i stand.

Min 'lille' perser på knap 6 måneder vejer 3,2 kilo. Og det er en ganske
fin vægt for hans race og alder.
Opdrætteren siger at en voksen perser hankat som regel vejer mellem 3½
og 4 kilo.

Med venlig hilsen
Stella Kristensen
- Tøm kattebakken ved privat svar