Pris??
Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 17-10-03 09:52

Hvad koster det ca. at få neutraliseret, vaccineret og øremærket en hanmis??

Kristina Andreassen

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 10:28

"Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreassen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster det ca. at få neutraliseret, vaccineret og øremærket en
hanmis??

Ca. 1500 kr., hvis der er tale om 2 vacciner.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 17-10-03 16:05

> Hvad koster det ca. at få neutraliseret, vaccineret og øremærket en
hanmis??

Jeg gav 895 for at for Lauritz Og det var en "pakke" hvor han både blev
neutraliseret incl. narkose, vaccineret mod kattesyge/Influenza,
øretatoveret. Og det var ved en dyrlæge på amager.

Men derimod kostede det 1280 for Iben, og det er med de samme ting som ved
Lauritz.

men det kommer vel også an på hvilken dyrlæge det er.. jeg vel tro at et
dyrhospital er noget dyre?

/Ninna

Fra : KatjaStrofen

Dato : 18-10-03 10:45

"Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreassen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster det ca. at få neutraliseret, vaccineret og øremærket en
hanmis??

> Kristina Andreassen

Gror ens penge ikke på træerne, kan det klart forsvare sig at ringe rundt.

Jeg gav ca 800 for det hele... - havde jeg taget dyrlægen der bor et
stenkast herfra.. så havde det kostet mig lidt over 1400.

Så hvis du bor i Odense området kan jeg anbefale Årslev dyreklinik. Virkelig
søde mennesker, nemme at tale med, og de oplyser meget gerne om tingene man
spørger om osv. Jeg var jo sådan lidt pylret, da tigermissen ikke havde
været hos dyrlægen før.. ej heller under narkose.. men dyreassistenten
tegnede og fortalte en masse :) - kort sagt.. 10 ud af 10 kattepoter til
dem.

Katja