Daggamle kyllinger - hvem har
Fra : Denise

Dato : 17-10-03 09:08

Hej
Er der nogle i Kbh og omegn jeg kan købe 20-50 kyllinger af? Nu har vi
vænnet Molly til at få en søndagskylling, og nu har vi kun 1 tilbage
Håber at høre fra en eller anden

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-10-03 09:40

> [...]
> Er der nogle i Kbh og omegn jeg kan købe 20-50 kyllinger af? Nu har vi
> vænnet Molly til at få en søndagskylling, og nu har vi kun 1 tilbage

Vi skal ned til Else i Herlufmagle i dag at hente flere kyllinger -
rugeriet er i Herlufmagle

[quote]Fra en tidligere tråd:
Triova
Råsøvej 23
DK-4160 Herlufmagle

Tel. 57 64 21 47
Fax 57 64 22 06
mailto:Triova@Triova.dk

http://www.triova.dk [/quote]

Vi glæder os meget til at hilse på Else, hendes 2-benede familie - og
alle misserne!

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 17-10-03 10:52

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote in message

> Vi skal ned til Else i Herlufmagle i dag at hente flere kyllinger -
> rugeriet er i Herlufmagle

Ja, det vil jo godt nok være lidt langt for mig at køre for 50 kyllinger. I
kommer vel ikke forbi Glostrup på vej hjem

> Vi glæder os meget til at hilse på Else, hendes 2-benede familie - og
> alle misserne!

Hils Else, det er jo Else's skyld at Molly er blevet vænnet til igen

--
Hilsen Denise