Jyllandsringens layout 2003
Fra : Peder

Dato : 17-10-03 08:27

Hej

Er der nogen der har et billede af det nuværende layout? Gerne med
målestoksforhold og evt. data om længde mv.

Har erhvervet mig "ny" cykel, hvis gearing er tilpasset
Jyllandsringen, men jeg skal køre på Oschersleben og har begrænset tid
til at finde den rigtige gearing, så lidt forhåndsinfo vil være rart.
--
Peder
R6 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Boya

Dato : 17-10-03 12:54

"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jyllandsringen, men jeg skal køre på Oschersleben og har begrænset tid
> til at finde den rigtige gearing, så lidt forhåndsinfo vil være rart.

På Jyllandsringens hjemmeside er der luftfoto's af banen. Samt længde m.m.
http://jr.alletidersweb.net/default.asp?id=2044

Hilsen Bo YA

Fra : Peder

Dato : 17-10-03 13:34

Den Fri, 17 Oct 2003 13:54:04 +0200, "Boya" <barmand7@hotmail.com>
skrev:

>"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>På Jyllandsringens hjemmeside er der luftfoto's af banen. Samt længde m.m.
>http://jr.alletidersweb.net/default.asp?id=2044

Tak. Det hjælper, men er ikke optimalt.
Men jeg tror jeg er ved at have hvad jeg skal bruge alligevel. I Mc
gruppen er der dukket nogle ekstra gode links op.

Men tak anyway.
Hvis nogen har målestoksforhold på layoutet vil det være ekstra
lækkert