Skærme
Fijala 3554
Bærbar display til stationær pc, er dette ~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-10-03 00:00

Hej nyhedsgruppe,

Da en af mine kammeraters bærbare gik ned, fik jeg skærmmodulet (som
virker). Det drejer sig om en nyere Dell med SXGA skærm.

Mit spørgsmål lyder som følger:

Er det muligt at forbinde et sådan LCD-panel til en almindelig PC, og i så
fald hvordan skal dette gøres. Jeg har et diagram over hvordan
forbindelserne til displayet skal udføres, men har ladet mig fortælle at
LCD-panelet.

Er der nogen her i denne nyhedsgruppe der har erfaring med at forbinde et
panel til en alm. PC?

Er der evt. nogen der ved hvor man kan få nogle tips eller købe "dimser" der
skal bruges til sådan en operation?

Jeg ser frem til at høre fra jer!!

--
Fjern "Fjern" i mailaddressen for besvarelse af denne mail

Med Venlig Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 17-10-03 09:51

Dennis Pedersen wrote:
> Er det muligt at forbinde et sådan LCD-panel til en almindelig PC, og i så
> fald hvordan skal dette gøres.

Teoretisk ja, i praksis så glem det. B

rug evt. google til at søge lidt i gruppen, spørgsmålet har været
behandlet flere gange.

Mvh

Bruno