Syn igen igen....
Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 16-10-03 21:12

jeg har været inde på bil syn.dk for at få afklare mit spørgsmål, men jeg
kunne ikke finde svaret.... håber derfor i vil hjælpe...
jeg køber en bil der er 6 md til syn, kan jeg med fordel syne den nu eller
om et par mdr. og så ikke blive indkaldt til periode syn 1 april?
mener at jeg har læst et eller andet sted at det kan lade sig gøre, også for
at tage noget af periode syns presset....

mvh

Morten

Fra : bme

Dato : 16-10-03 21:23

hvis du har under et ½ år til periodisk syn, kan du få fremskyndet dette.
ring blot til sbi's servicetelefon og bestil tid. du vil så have op til 2½
år til næste periodiske syn.

Fik fremskyndet mit periodiske syn med tre måneder for at få det overstået
så længe jeg havde garanti på bilen.

/bo

Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 16-10-03 21:22

"bme" <bms@post10.tele.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
> år til næste periodiske syn.
>
> Fik fremskyndet mit periodiske syn med tre måneder for at få det overstået

takker, der skal ikke gøres andet end at bestille tid vel...

Mvh

Morten

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 16-10-03 22:27