Skærme
Fijala 3554
Viewsonic VP181 i Århus?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-10-03 20:34

Hej hej.

Jeg har længe luret i denne gruppe da jeg overvejer at købe ny skærm -
og nu har jeg solgt den gamle så jeg kommer snart til at mangle én

Jeg har mere eller mindre besluttet mig for en Viewsonic VP181 - er dog
stadigvæk i tvivl pga DVI og Cleartype problemerne. Desuden har jeg det
lidt svært med at bruge knap 5.500,- på en skærm jeg aldrig har set
"live". Derfor vil jeg lige høre om der er nogen af jer, der kender en
butik i Århus hvor man kan se skærmen?

Eller der er måske ligefrem nogen af jer der har sådan en skærm og bor i
Århus der vil have mig på besøg en lille halv times tid - jeg skal nok
medbringe en dåseøl eller en cola vi kan nyde under seancen

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Line

Dato : 17-10-03 08:48

Hej Jesper,

Har du prøvet pc-lageret (www.pc-lageret.dk)? de forhandler en del
vierwsonic skærme, og måske også en 181s selvom den ikke pt. står på deres
lagerliste. Da jeg selv søger samme skærm og ligesom dig, gerne vil se den i
live, kontaktede jeg viewsonic ang. en forhandlerliste. De henviser til
MULTI MEDIA - PRO SHOP APS nede i vestergade. Sidst da jeg var der nede
havde de dog kun en Acer i udstilling. Jeg ved at de gerne vil skaffe en
ønskede skærm; har dog ikke spurgt om man så også hænger på den!?!

det var om ikke andet to bud; finder du ud af noget må du meget gerne sige
til

Line

--
Ved direkte mail; fjern LEGEPLADSEN

.. Ligesom dig søger jeg også viewsonic 181s "live"

Fra : ct

Dato : 19-10-03 17:33

jeg får én (med posten) i næste uge, så er du velkommen forbi Horsens
såfremt du ikke finder den i Århus

Claus

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 20-10-03 14:36

On Sun, 19 Oct 2003 18:33:26 +0200, ct wrote:

> jeg får én (med posten) i næste uge, så er du velkommen forbi Horsens
> såfremt du ikke finder den i Århus
>
> Claus

Hej Claus!

Det er ikke utænkeligt at jeg vil benytte mig af dit tilbud, så kan du
ikke lige give lyd når du har fået den?

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 17-10-03 13:15

On Thu, 16 Oct 2003 21:34:23 +0200, Jesper Rasmussen wrote:

> Eller der er måske ligefrem nogen af jer der har sådan en skærm og bor i
> Århus der vil have mig på besøg en lille halv times tid - jeg skal nok
> medbringe en dåseøl eller en cola vi kan nyde under seancen

Jeg har udvidet mit interesseområde: Hvis der er nogen der har en NEC
LCD 1860NX vil jeg også meget gerne se den!