død computer
Fra : guf

Dato : 16-10-03 20:17

hej ng

jeg har været ved at prøve at få en gammel computer til at køre igen ,den
finder ikke a drevet under opstart , den tæller ram finder harddisk
cdromdrev også kommer der bare en masse jjjjjjj over hele skærmen , har
skiftet ram , grafikkort , a drev fjernet lydkort haft alle kabler af og
monteret det hele igen , har loadet bios defaults efter manualen ????

guf

Fra : "

Dato : 16-10-03 21:17

Hej Guf.

I mange af de gamle bundbræt's kan BIOS'en godt finde på at sætte sig lidt
løst. Prøv om ikke du kan trykke den helt ned i bund af den sokkel som den
er monteret i, det kunne være at det ville hjælpe hvilket har gjort for mig
for en del år siden. )

Mvh.

John

Fra : Henning

Dato : 17-10-03 00:40

> [...]
> skiftet ram , grafikkort , a drev fjernet lydkort haft alle kabler af og
> monteret det hele igen , har loadet bios defaults efter manualen ????

Hej guf

Jeg har for nogle år siden været ude for det samme med et par PCér.
Jeg sidder nu og roder med min hukommelse om hvad jeg gjorde dengang.
Mener at det var virus-warning i BIOS som skal disables.
Vend tilbage med om det var det, ellers vil jeg forsøge at rode lidt mere
op i hukommelsen.

Henning

Fra : guf

Dato : 17-10-03 19:24

Har fået liv iden igen der var en der havde pillet i bios , slået a drev fra
!!!

guf

Fra : "

Dato : 22-10-03 18:11

Hmmm -"Thi fy og skamme til den som ej ved ved der fiser om i Gudernes ædle
dele - BIOS'en"..