Html kode til Links
Fra : DonE

Dato : 16-10-03 19:36

Hejsa!
Ny wannabe her! som er igang med at
bikse en hjemmeside sammen......siden kommer senere! (håber jeg)
Når der klikkes på et Link skulle der gerne åbnes et nyt vindue!
Hvordan skal den kode se ud?
Og, hvor skal den smides henne?
Som sagt er jeg ny i dette

--

Venligst DonE

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-10-03 20:31

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> bikse en hjemmeside sammen......siden kommer senere! (håber jeg)
> Når der klikkes på et Link skulle der gerne åbnes et nyt vindue!

En mulighed er at skrive:

> Og, hvor skal den smides henne?

Hvis alle links skal åbne i et nyt vindue kan du bruge:
<base target='_blank'>
som skal indsættes i <head>-sektionen

Der er også mulighed for at benytte et javascrit, men kender ikke lige
koden. Javascript debateres i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

> Som sagt er jeg ny i dette

Jeg vil anbefale dig at kigge på www.html.dk som har en god vejledning
til html og css

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-03 20:43

--
Knud

Fra : DonE

Dato : 16-10-03 21:48

Knud og Søren skrev noget i stil med det her:
> "DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev :

Tak for Jeres svar!
De virker

--