|
| Med rystende hånd... Fra : PEB |
Dato : 16-10-03 17:12 |
|
har jeg nu bestilt 512/128 hos Tele2. Det glæder mig dog, at der ikke kun er
utilfredse Tele2 kunder her i NG'en.
Men ofte hører man vel også mest fra dem der har været uheldige.
Jeg kunne godt tænke mig at se om der skulle være geografiske forskelle på
tilfredse og utilfredse Tele2 kunder. Altså hvor i landet bor I??
Venlig hilsen
Peer
| |
Fischer & Døssing (16-10-2003)
| Kommentar Fra : Fischer & Døssing |
Dato : 16-10-03 17:53 |
|
PEB (morninghair@hotmail.com) skrev:
> Jeg kunne godt tænke mig at se om der skulle være geografiske
> forskelle på tilfredse og utilfredse Tele2 kunder. Altså hvor i
> landet bor I??
Nordsjælland - Humlebæk på en 2048/512 linie.
Kanon forbindelse i DK.
Min forbindelse ud i verden stinker dog, hvilket bevirker at online spil
på udenlandske spilservere aldrig bliver rigtigt godt.
Der er for meget packet loss svingende fra 5-40 pct.
Det var der aldrig hos TDC ... ros til TDC.
Spekulation:
Tror problemet skyldes for "billige" peeringaftaler hos Tele2??
--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
*Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*
| |
Per Moreau (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Per Moreau |
Dato : 17-10-03 12:49 |
|
"PEB" <morninghair@hotmail.com> wrote in
news:3f8ec34d$0$9789$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> har jeg nu bestilt 512/128 hos Tele2. Det glæder mig dog, at der
ikke
> kun er utilfredse Tele2 kunder her i NG'en.
> Men ofte hører man vel også mest fra dem der har været uheldige.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at se om der skulle være geografiske
> forskelle på tilfredse og utilfredse Tele2 kunder. Altså hvor i
landet
> bor I??
>
> Venlig hilsen
> Peer
>
>
>
Jeg er bosat i Odense og har inde for det sidste halve
års tid kun haft bøvl med min linie.
Jeg har igår skrottet Tele2 og kører nu hos CyberCity
pga det, og det kan dælme mærkes.
Jeg har nu en meget bedre forbindelse til omverdenen
end jeg havde før.
Mvh
Per M.
| |
Bryan (17-10-2003)
| Kommentar Fra : Bryan |
Dato : 17-10-03 19:01 |
|
> Jeg kunne godt tænke mig at se om der skulle være geografiske forskelle på
> tilfredse og utilfredse Tele2 kunder. Altså hvor i landet bor I??
Lunderskov
Dejlig 2mbit.
Kører fuld drøn både ud og hjem - osse i primetime.
Har heller ikke ping problemer til de udenlandske servere
jeg har prøvet. Pt Tyskland, Frankrig & UK.
Ud over forsinket levering, har jeg ikke haft noget at brokke mig over :)
Mvh Bryan
| |
Christopher Tracy (18-10-2003)
| Kommentar Fra : Christopher Tracy |
Dato : 18-10-03 13:05 |
|
Hej
> har jeg nu bestilt 512/128 hos Tele2. Det glæder mig dog, at der ikke
> kun er utilfredse Tele2 kunder her i NG'en.
> Men ofte hører man vel også mest fra dem der har været uheldige.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at se om der skulle være geografiske
> forskelle på tilfredse og utilfredse Tele2 kunder. Altså hvor i
> landet bor I??
Jeg er meget tilfreds kunne fra Hellerup, med en 1024/256 linie, (skift fra
Tiscali) eneste minus var at linien var 3 uger forsinket :-/ . Efter sigende
kunne TDC ikke følge med med alle de nye kunder Tele2 fik (i sommers - da
tilbudet kørte første gang.)
--
/C.T.
==// May U live 2 C the dawn \\==
| |
Peter Tønnesen (19-10-2003)
| Kommentar Fra : Peter Tønnesen |
Dato : 19-10-03 12:56 |
|
"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:H%9kb.866$7B7.209@news.get2net.dk...
> Hej
>
> > har jeg nu bestilt 512/128 hos Tele2. Det glæder mig dog, at der ikke
> > kun er utilfredse Tele2 kunder her i NG'en.
> > Men ofte hører man vel også mest fra dem der har været uheldige.
Og det lader til der er en god grund til det. Men det er jo lidt sent nu.
Det er selvfølgelig lækkert hvis linien virker, men hvad nu hvis? Vil du så
være tilfreds med at hænge i timer i telefonen for at få fat i deres
kundeservice...
Bare ud fra indlæg i gruppen og ud fra et bekendtskab til en af Tele2s
sælgere, så vil jeg aldrig røre deres produkter, men der er flere der hopper
på limpinden når de tænker med pengepungen. Men det er jo en
prioriteringssag. Der er vel en grund til at Tele2 er de eneste der kan
udbyde ADSL til deres priser.
> Jeg er meget tilfreds kunne fra Hellerup, med en 1024/256 linie, (skift
fra
> Tiscali) eneste minus var at linien var 3 uger forsinket :-/ . Efter
sigende
> kunne TDC ikke følge med med alle de nye kunder Tele2 fik (i sommers - da
> tilbudet kørte første gang.)
LOL - Tjaaa, der er mange fantastiske undskyldninger og forklaringer
derude...
VH
Peter
| |
PEB (19-10-2003)
| Kommentar Fra : PEB |
Dato : 19-10-03 17:42 |
|
"Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> skrev i en meddelelse
news:3f927bd5$0$30060$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > har jeg nu bestilt 512/128 hos Tele2. Det glæder mig dog, at der ikke
> > > kun er utilfredse Tele2 kunder her i NG'en.
> > > Men ofte hører man vel også mest fra dem der har været uheldige.
>
> Og det lader til der er en god grund til det. Men det er jo lidt sent nu.
>
Det kunne være interessant at vide hvor stor en procentdel der henholdsvis
var utilfredse og tilfredse. Det er jo lidt unfair når man næsten kun hører
fra utilfredse kunder.
>
> Det er selvfølgelig lækkert hvis linien virker, men hvad nu hvis? Vil du
så
> være tilfreds med at hænge i timer i telefonen for at få fat i deres
> kundeservice...
> Bare ud fra indlæg i gruppen og ud fra et bekendtskab til en af Tele2s
> sælgere, så vil jeg aldrig røre deres produkter, men der er flere der
hopper
> på limpinden når de tænker med pengepungen. Men det er jo en
> prioriteringssag. Der er vel en grund til at Tele2 er de eneste der kan
> udbyde ADSL til deres priser.
>
Jeg synes det er godt at vi får noget konkurrence på ADSL markedet. Jeg vil
nødig se TDC sidde på det hele.
> > Jeg er meget tilfreds kunne fra Hellerup, med en 1024/256 linie, (skift
> fra
> > Tiscali) eneste minus var at linien var 3 uger forsinket :-/ . Efter
> sigende
> > kunne TDC ikke følge med med alle de nye kunder Tele2 fik (i sommers -
da
> > tilbudet kørte første gang.)
>
> LOL - Tjaaa, der er mange fantastiske undskyldninger og forklaringer
> derude...
Det kunne jo være det var sandt. Jeg mindes at Telmore, uden skyld, havde
store problemer forrige efterår da et hav af mobilabonnenter ville skifte
fra f.eks. TDC til Telmore. Jeg var selv uden mobil 1 måned fordi TDC ikke
kunne klare arbejdsbyrden.
Mvh.
Peer
| |
|
|