Byggesilicone på lakken!
Fra : L.Funch

Dato : 16-10-03 16:57

Hejsa.

Jeg har været så uheldig så jeg har fået silicone på min motorhjelm, hvad
kan man gøre for at få det væk, det er jo ikke bare sådan lige at få af.

Mvh.
L.Funch

Fra : SNiP

Dato : 16-10-03 17:30

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> kan man gøre for at få det væk, det er jo ikke bare sådan lige at få af.

Begiv dig med hastige skridt afsted til din farvehandler, og fremsig "Goddag
goddag, jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har påsmurt min
automobil med byggesilicone, sælg mig straks en flaske af deres bedste
silicone fjerner."

Så bliver du glad.

/J

Fra : L.Funch

Dato : 18-10-03 15:52

> [...]
> goddag, jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har påsmurt min
> automobil med byggesilicone, sælg mig straks en flaske af deres bedste

Jamen, så lægger jeg da vinkelsliberen fra mig igen! , tak for hjælpen.

Mvh.
L.Funch

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-10-03 20:19

> Jamen, så lægger jeg da vinkelsliberen fra mig igen! , tak for hjælpen.
>
> Mvh.
> L.Funch

Vanuvis lakken også tror den er silicone? Kan det ikke pilles af, det burde
slet ikke bide på noget der har været vokset?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : L.Funch

Dato : 19-10-03 08:50

> [...]
burde
> slet ikke bide på noget der har været vokset?

Jeg skulle lige hilse og sige at det sidder uhjælpeligt fast, uden at det
skal misforstås .......... så har jeg stået og gnedet indtil huden næsten
røg af fingrene uden at det hjalp.

Mvh.
L.Funch

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-10-03 10:25

> Jeg skulle lige hilse og sige at det sidder uhjælpeligt fast, uden at det
> skal misforstås .......... så har jeg stået og gnedet indtil huden
> [...]

Det kan være at trykluft kan hjælpe?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen