Hente brugernavn...
Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 16-10-03 15:56

Jeg vil gerne kunne hente brugernavnet på den bruger der er
logget in og så bruge det i HTML-kode... hvordan bruger jeg
PHP-variabler i HTML....?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Atzen

Dato : 16-10-03 16:15

Michael Gaardbo Thomsen <beastfrog@hotmail.com> writes:

> Jeg vil gerne kunne hente brugernavnet på den bruger der er
> logget in og så bruge det i HTML-kode... hvordan bruger jeg
> PHP-variabler i HTML....?

En mulighed:

En anden mulighed:

print $output;

Smag og behag

- Jacob Atzen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 16-10-03 17:28

Jacob Atzen wrote:

> En mulighed:

> En anden mulighed:

> print $output;
>
> Smag og behag

Dog tror jeg at serveren vil foretrække den første...
Hvorfor allokere memory til at gemme noget output der bare kunne skrives
ud direkte ;)

mvh
Johan