HJÆLP..!!
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 16-10-03 13:46

Har brug for hjælp..!
Jeg har ikke mulighed for at beholde min kære hvalp på 9 mdr.
Og vil lige høre om der er en af jer som godt kunne tænke sig en en GD.
eller kender nogen som kunne.
Han er mad venlig, tager ikke sin mad før der bliver sagt "værsgo" han er
glad for alle.. knurrer aldrig, eller har andre laster, andet end han
elsker
at være sammen med os. der hvor du er, er han. han ved godt hvad "sit" og
"dæk" betyder.. men som GD. er mest, så tager det sin tid :) ..Han har
fortjent at komme hjem til en familie som vil passe godt på ham. Der kommer
med garanti ingen ind i huset uden du/i ved det, men han nøjes med at hilse
på dem.. kræver næsten ingen motion, men elsker når han får lov til at løbe
frit og hurtigt.. elsker at slås og bryde.. han er min bedste ven.. ..og
derfor vil jeg for alt i verden undgå den anden mulighed.
DN.

Fra : mus

Dato : 16-10-03 17:25

ØH GD er det en grand danois( eller hvorledes det nu staves).

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-03 17:35

> [...]
> frit og hurtigt.. elsker at slås og bryde.. han er min bedste ven.. ..og
> derfor vil jeg for alt i verden undgå den anden mulighed.

Hejsa

Ejjj jeg ville sq ellers gerne "ha´" sådan en GD, men kæresten mener ikke
lige nu er den rette tid da vi har en broholmer-blanding og hun ikke mener
vi skal ha to så store hunde. Selvom jeg er sikker på at Kemba ville elske
at ha en legekammerat på hans egen størrelse.

Men håber du finder en god og rar famillie til din hund.

Mvh Martin

-- Som er ked af at høre at du skal af med din hund/ven --

Fra : linkincam

Dato : 21-10-03 07:43

Hej!

Af ren nysgerrighed: Har du fundet et nyt hjem til den "lille"? Hvad
farve har han? Og hvor har du ham fra??

MVH. Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 16-10-03 21:18

Har du fundet en familie? Eller hvordan er det gået?

Venlig hilsen Mia

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 18-10-03 18:25

Hejsa
Jeg har haft et par henvendelser, men ikke noget definitivt.

Fra : Dharma

Dato : 20-10-03 07:29

Hej Daniel!

Jeg ville bare lige høre om du havde fundet et nyt hjem til din grand
danois. Jeg har selv en Grand danois tæve og ved hvor svært det ville
være, hvis jeg en dag skulle af med hende. Man kan ikke andet end at
holde af dem!!
Af ren nysgerrighed: Hvad farve har han? Hvor har du ham fra??

Mvh Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Dharma

Dato : 20-10-03 07:29

Hej Daniel!!

Jeg ville bare lige høre om du havde fundet et nyt hjem til din Grand
danois. Jeg ved hvor meget man kan komme til, at holde af sådan en
kæmpe, da jeg selv har en stor tæve.
Af ren nysgerrighed: Hvad farve er han?? Og hvor har du ham fra??

Mvh. Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Dharma

Dato : 20-10-03 23:44

Hej Daniel!

Jeg ville bare lige høre om du havde fundet et nyt hjem til din lille
bullerbasse. Jeg ved præcis hvordan man kommer til, at holde af den
blide "kæmpe", da jeg selv har den skønneste tæve.
Bare af nysgerrighed: Hvad farve har han?? Og hvor har du ham fra?

Mvh. Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : linkincam

Dato : 21-10-03 07:40

Hej Daniel!

Jeg ville bare lige høre om du havde fundet et nyt hjem til din
bullerbasse? Jeg ved hvor meget man kommer til at holde af den "blide
kæmpe", da jeg selv har den smukkeste tæve.

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 21-10-03 15:44

Har ikke fundet et hjem til ham endnu. Han er sort med en bred hvid
brystkasse og hvide sokker, og han var den eneste i kuldet med en hvid
halespids.
DN.

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 21-10-03 17:02

Lidt om min GD.

Han har leget med mange forskellige store og små raser.. pitbull, schæfer,
boxer, doberman, jackrussel terrier labrador etc.. Når de på et tidspunkt
mener at de gerne vil bestemme og knurrer lidt, leger han bare videre, så
sent som sidst han legede med en schæfer som gerne ville bestemme og rejste
børster. hoppede han let og elegant hen over hende. :) han er 100% sjov og
ballade.

kender ik helt sin størrelse.. så børn bliver nok lidt overvældet af en
sådan stor hund som okser på for at hilse.

Han har kun set en kat 1-2 gange, så ved ikke om han går eller ikke går i
spænd med dem.

Kostede 9000,- men afslag på grund af at han var blevet opereret for brok.
Har stadig overskud af væv i pungen, men det er rent kosmetisk og kan
fjernes, men kræver at han så bliver kastereret. Og det er synd for han er
og bliver kæmpestor, indtil videre.. 9 mdr. 62 kg. ca. 84-86 cm. og mangler
stadig at blive bredere.. og lidt højere.!
Opdrætteren ville gerne selv købe ham tilbage, men denne har ikke plads, har
jo selv flere hunde.

Prisen er ikke særlig høj, det er ikke det det kommer an på.
hvis der kommer en som mangler en potensforlænger er prisen 100.000 men hvis
der kommer en sød familie er prisen ikke til at få øje på.

Han er sort med hvide sokker, og hvid brystkasse, rigtig flot.

Ang. luftning, har vi helt fra lille vendet ham til ikke at kræve særlig
meget, uden snor er 15-30 min om dagen mere end rigeligt, så lægger han sig
næsten ned inden vi er hjemme.

Han er næsten renlig, dyrlægen har sagt at det ikke er usædvanligt ved
hunde, skyldes det han kalder en slap blære. Men han siger det går over,
hvornår vides ikke...

Han er opvokset på Bosch, og har kun fået hvalpe foder de første 4 mdr. så
han er vokset støt og roligt.

Det jeg er mest stolt over ved ham, er hvis man giver ham en godbid, holder
han hovedet stille med åben mund og venter på man lægger godbidden i hans
mund, ..og hans godmodighed..
hvilket også er grunden til at han ikke skal falde i de forkerte hænder.. de
t har han ikke fortjent.

MVH.
Daniel Nielsen