Bundkort søges ?
Fra : Jesper

Dato : 16-10-03 13:27

Hej
Jeg leder efter et billigt bundkort som jeg kan bruge sammen med min Athlon
XP1400 samt mine sdram (2 blokke). Udover disse krav skal bundkortet kunne
justere vcore og som minimum have ata100 - og så må det selvfølgeligt også
gerne have usb2/firewire.

Nogen der kender et bundkort som opfylder ovenstående krav ?

mvh jesper

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 16-10-03 13:48

"Jesper" <hobbes@vkr.NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne have usb2/firewire.
>
> Nogen der kender et bundkort som opfylder ovenstående krav ?

Soltek SL75KAV...men har ikke USB2/firewire

Fra : Jesper

Dato : 18-10-03 07:37

Det ser ud som om 'det' er bundkortet, tak for det.

mvh jesper

Fra : Zulu

Dato : 16-10-03 15:23

> [...]
> gerne have usb2/firewire.
>
> Nogen der kender et bundkort som opfylder ovenstående krav ?

Hvad er billigt?

Zulu

Fra : Jesper

Dato : 16-10-03 15:48

> Athlon

> Hvad er billigt?
>
> Zulu

Taget rammen + cpu'ens alder i betragtning vil jeg sige < 500 kr.

mvh jesper

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 16:54

Jesper wrote:
> Jeg leder efter et billigt bundkort som jeg kan bruge sammen med min Athlon
> XP1400

XP'erne startede med "1500+", så du har enten en 1400 MHz Thunderbird
eller en XP1600+(1400 MHz).