Undervogns dele pusher
Fra : SNiP

Dato : 16-10-03 11:25

Davs.

Min vogn ( En mazda 626 cc fra '89) er efterhånden blevet lidt "Bouncy
bouncy" og jeg har trang til stive bøsninger, hårde fjedre og lækre
støddæmpere til den, måske noget justerbart coil over lækkerhed ville være
rart.

Nogen der kender en god pusher af sådanne dele i Europa?`

/J

Fra : SNiP

Dato : 17-10-03 11:42

"SNiP" <snip@snip.dk> wrote in message news:bmlrkv$59m$1@sunsite.dk...
> [...]
> rart.
>
> Nogen der kender en god pusher af sådanne dele i Europa?`

Findes der ingen undervogns dele pushere i europa? Eller ved i bare ingen
ting? ;)

/J

Fra : Tom

Dato : 17-10-03 13:51

www.ebay.de www.ebay.com www.dundw.de www.hoyerautodele.dk www.thansen.dk

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : SNiP

Dato : 17-10-03 14:51

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> være

> www.ebay.de www.ebay.com www.dundw.de www.hoyerautodele.dk www.thansen.dk

Du har vidst været for meget i havnen, hvis du tror jeg finder coilovers, og
fibre bushings på de to sidste sites ;)

/J

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 15:23

> ingen

> Du har vidst været for meget i havnen, hvis du tror jeg finder coilovers,
og
> fibre bushings på de to sidste sites ;)

Nu skriver du jo også noget om hårdere fjedre og lækre støddæmpere

Fra : SNiP

Dato : 17-10-03 17:13

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> Nu skriver du jo også noget om hårdere fjedre og lækre støddæmpere

Nårja :) Men stadig.. T-hansen, ellers tak :)

/J

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 17:17

> Nårja :) Men stadig.. T-hansen, ellers tak :)

Det er da til at leve med at man skal køre forgæves 4 gange før de har den
bestilte vare :o/

Fra : SNiP

Dato : 17-10-03 17:44

> Det er da til at leve med at man skal køre forgæves 4 gange før de har den
> bestilte vare :o/

Ja og at når man så får varen, så er den beregnet til en anden model.

/J