Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedekritik uge 15
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 11-04-01 14:47

Jeg syntes det er et flot billede du har lavet,men, jeg ved ikke om det er i
fremkaldelsen eller komorimeringen der er gal men kornene er for store til
mig
de gør billedet uskarpt og grumset,det er lidt synd.
Men en flot komposition og et dejligt motiv.

Ps
Der en en der søger en tråd her og det ville jeg gerne
men jeg kan kun sende post ved at skrive på denne måde
måske ved jeg ikke hvordan man gør.
Erland P

Fra : Jensen

Dato : 11-04-01 16:48

> måske ved jeg ikke hvordan man gør.
Jeg kan se du bruger OE 5. Når du læser en meddeles og vil svare på den,
altså mens den er markeret eller åben, trykker du på det ikon der sider som
nr. 2. Et stykke papir med en pil der peger ind på papiret. Så får du den
meddelese frem du er ved og plads for oven til at skrive et svar og der er
det så man indsætter det man svare på. Se denne meddelse.

Jensen