<input type="submit"
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 16-10-03 00:36

kan man have 2 submit knapper og få dem til at linke hen til en bestemt
side?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 16-10-03 00:52

> kan man have 2 submit knapper og få dem til at linke hen til en bestemt
> side?

http://www.rtk-design.dk/rod/ASP/download-center/main.asp

nu har jeg lavet 2 <from> på min side som før hen til henholdsvis
download.asp og upload.asp
men den linker kun hen til download.asp hvorfor det ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-10-03 01:33

Rune Thougaard Kristensen skrev:

> [...]

Sagtens.

> nu har jeg lavet 2 <from> på min side som før hen til
> henholdsvis download.asp og upload.asp
> men den linker kun hen til download.asp hvorfor det ?

Prøv at validere din kode - så vil du opdage at du har glemt at
lukke begge <form>-elementer.

Du kan - og bør jævnligt - validere html-kode på
<http://validator.w3.org/> og css-kode på
<http://jigsaw.w3.org/css-validator/>.

Man kan også bare benytte browseren Opera der kan validere HTML ved
tryk på Ctrl-Alt-V - eller browseren Mozilla der med
tillægsprogrammet checky kan validere hvad som helst.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 16-10-03 02:25

hvordan laver man 2 submit knapper i 1 tabel hvor hver knap skal linke hver
sin vej...?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Lobais

Dato : 16-10-03 06:24

Rune Thougaard Kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> hvordan laver man 2 submit knapper i 1 tabel
Hvorfor i en tabel?

> hvor hver knap skal linke hver sin vej...?
Hver sin vej???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-10-03 02:29

Rune Thougaard Kristensen skrev:

> hvordan laver man 2 submit knapper i 1 tabel hvor hver knap
> skal linke hver sin vej...?

Hver submitknap skal have sin egen form.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen