Køb og montering af vinterdæk i Storkøbenh~
Fra : Lars H.

Dato : 15-10-03 19:33

Nogen der har et bud på et godt sted at købe Michelin Alpin A2 +
montering i Storkøbenhavn?

--
Wonder why?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-10-03 06:54

Lars H. wrote:
> Nogen der har et bud på et godt sted at købe Michelin Alpin A2 +
> montering i Storkøbenhavn?

Jeg købte mine hos Skan-X på frederikssundsvej prisen var rimelig og personalet
virkede rutineret.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Jesper Bach

Dato : 16-10-03 13:42

"Roberto Saldo" <rs@Oersted.DTU.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Jeg købte mine hos Skan-X på Artillerivej.
Efter 4 besog (og 1 hos Hjulcentret) er alle dækkene nu fint afbalancerede
og det skæve bagdæk byttet med et smil.

Altså : Prisen ok, meget fin service, men knap så mange point for det
håndværksmæssige.

/jesper

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-10-03 13:50

Jesper Bach wrote:
> [...]
> og det skæve bagdæk byttet med et smil.
>
> Altså : Prisen ok, meget fin service, men knap så mange point for det

Jeg har tidligere købt hos AGL og ikke haft problemer, men de havde ikke
gummiet jeg ville ha' hjemme så jeg prøvede Skan-X.

AGL er blevet hængt ud som kluntede amatører af mange her fra gruppen, men
deres dæk er billige og friske.