West Highland White søges til jul... - Hvo~
Fra : Lars Nielsen

Dato : 15-10-03 18:39

Hej gruppe!

- Mig og min kæreste har besluttet os for at købe en Westie til jul, der
har vi en passende mængde ferie til at starte den med.
Er der nogen som har hørt om / kender et sted, hvor der er et kuld på 8-12
uger til den tid?? - Nærmere betegnet starter vores ferie den 19 december,
så hvis man kunne hente om formiddagen d. 20 ( det er en lørdag ). Vi er nok
ligeglade med om det en en han eller en hun, vi synes bare sådan en er
sød...
- Gerne et sted i jylland eller på fyn, så man kan komme og besøge de små
et par gange inden det er tid.
Bøgerne anbefaler et par uger mere med kuldet, altså ca. 10 uger gamle,
lyder det tosset??

Gode råd mm. modtages også gerne, og i skal også være velkomne til at maile
direkte til os.

Med Venlig Hilsen

Lars og Charlotte / Viborg.

Fra : UG

Dato : 15-10-03 20:48

Prøv dette link:
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dkkweb.nsf/frames?openform&Exp=5&Vis=http://80.163.170.166/cgi-bin/dkk0021x.pgm&Titel=Hvalpeliste
Det DKK´s ( Dansk kennelklub ) hvalpeliste over racen.
Hilsen
Ulla
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

PS Held og lykke med hvalpen!

Fra : x Vuf x

Dato : 24-10-03 23:25

Wed, 15 Oct 2003 19:38:53 +0200, Lars Nielsen wrote:

>Bøgerne anbefaler et par uger mere med kuldet, altså ca. 10 uger gamle,
>lyder det tosset??

nej, det er det allerbedste. Jeg sælger helst ikke før mine hvalpe
er 10 uger. Jeg har erfaring for, at 8-ugers hvalpe sørger meget
længe, mens 10-ugers er modne til og parate til at drage hjemmefra
og opdage verden!

--
Mvh Sonja P. sonpet@***pc.dk

Se de små nye papillon-babyer. De trives og vokser godt.
http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html