Manxkatte
Fra : Battlefield´s

Dato : 15-10-03 16:28

Hej
Kan nogle af jer huske om der har været racepræsentation af Manxkatten i
Kattemagasinet?
Jeg ville finde lidt oplysninger om racen til en klassekammerat, der er
interesseret i racen, og så var det jo "nemmest" at læse en
racepræsentation.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-10-03 01:29

> [...]
> Jeg ville finde lidt oplysninger om racen til en klassekammerat, der er
> interesseret i racen, og så var det jo 'nemmest' at læse en

Jeg husker ikke, om Manx har været præsenteret for nylig i KM, men der
er en SPK for Manx og Cymric (langhåret Manx):
Cymric- og Manxklubben (så vidt jeg kan se, har klubben ingen hjemmeside)
Mickey Thomsen
Grønnedalen 14A, st.mf.
7100 Vejle
Tlf. 75 72 77 78

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-10-03 14:10

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er en SPK for Manx og Cymric (langhåret Manx):
> Cymric- og Manxklubben (så vidt jeg kan se, har klubben ingen hjemmeside)

Hej Camilla
Tusind tak for hjælpen
Klassekammeraten blev glad for adressen.
Hilsen Vibeke

---