Fjerne popup i IE 6.0
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 14:53

Hej

Har fået en eller anden skod-popup så hver 10. gang jeg indtaster en ny www
adresse så kommer der et porno-popup.
Hvordan får jeg det væk igen (gider ikke blive ved med at lukke vinduet)

--
Tom

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-10-03 15:10

Tom skrev:

> Har fået en eller anden skod-popup så hver 10. gang jeg
> indtaster en ny www adresse så kommer der et porno-popup.
> Hvordan får jeg det væk igen (gider ikke blive ved med at
> lukke vinduet)

Bedste løsning: Skift til en anden browser. Spyware skrives så vidt
vides kun til IE (ligesom hovedparten af alle virus mv.). Jeg kan
anbefale Mozilla (www.mozilla.org) eller Opera (www.opera.com).

Næstbedste løsning: Hent, installer og kør et antispywareprogram -
fx AdAware eller SpyBot. Adresserne kan findes på Google.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-03 15:10

http://spywarefri.dk/

Spybot http://security.kolla.de/

Adware http://www.cexx.org/adware.htm
--
Knud

Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-03 07:58

On Wed, 15 Oct 2003 15:53:08 +0200, Tomsnabela wrote:

> [...]
> adresse så kommer der et porno-popup.
> Hvordan får jeg det væk igen (gider ikke blive ved med at lukke vinduet)

Bedste løsning instalere et popupfilter.

Prøv popupstopper professionel. http://www.pannicware.com
der er flere her
http://http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=26
http://teliadk.tucows.com/adkiller95_default.html

Eller skift til crazy browser der har det indbygget og ligner meget ie.
www.crazybrowser.dk
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.