Problemer med æøå
Fra : BHR

Dato : 15-10-03 14:26

Hjælp !

Er der nogen der kan hjælpe med en løsning ? mit æ ø og å er forsvundet på
nogle sider på nettet, på nogle sider virker det fint på andre sider er de
erstattet med crl CRL

på forhånd tak

Benny

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-10-03 14:29

"BHR" <bentebenny@stofanet.dk> posting:

>Er der nogen der kan hjælpe med en løsning ? mit æ ø og å er forsvundet på
>nogle sider på nettet, på nogle sider virker det fint på andre sider er de

Browser?
Version?
Platform?
Siderne, de mangler?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Henrik Gemal

Dato : 15-10-03 15:09

BHR wrote:
> [...]
> nogle sider på nettet, på nogle sider virker det fint på andre sider er de

Prøv evt via View -> Character Coding -> Western

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : BHR

Dato : 17-10-03 10:02

TAk Henrik !
det virker
Benny

Fra : BHR

Dato : 16-10-03 07:18

Jeg bruger :
Windows XP Professional
Internet Explorer version 6.0

Eksempel fra www.tips.dk/ :
Kun én kan nl 12 pl Sports 13'eren 16. oktober 2003

Danmarks frrsteplads i EM-kvalifikationspuljen og Michael Schumachers
seks Grand Prix-sejre gav to 1-taller pl Sports 13'eren. En enkelt spiller
er i front og kan nl 12 rigtige.
Lcs mere her »

Her eksempel fra JyllandsPosten :

I modsætning til FCK, der gik videre til anden runde, var Esbjerg
chanceløs mod Spartak Moskva i Århus. Foto: David Bering
Fodbold: FCK videre efter straffespark
Af FRITS CHRISTENSEN
Sport - Tre superredninger af Magnus Kihlstedt var kraftigt
medvirkende til at skaffe FCK videre til anden runde i UEFA. Læs artikel

Benny