Reservedele, Tyskland
Fra : Henrik Daae

Dato : 15-10-03 13:31

Hej,

Jeg havde på motorvejen i nat et lille sammenstød med Fyns største hare.
Dette betyder, at Fyns største hare nu hopper på de evige græsmarker, og at
min plastikkofanger er flækket.

Jeg skal have en ny kofanger, og jeg har tænkt på at den kunne være
billigere i Tyskland, men jeg ved ikke hvor jeg skal kigge efter den. Jeg er
derfor interesseret i links til tyske reservedelsforhandlere, evt. tyske
ophuggere, hvis de har noget a la www.dataophug.dk dernede. Links til
stylingforhandlere er også interessante - måske jeg kunne få noget specielt,
når jeg alligevel skal ud at købe nyt.

Bilen, der er tale om, er en Mitsubishi Colt 1,6 GLXi fra 1995.

Mvh. Henrik

Fra : Nicolaj C.

Dato : 15-10-03 19:09