512/128 hos tiscali til tele2 priser
Fra : René

Dato : 15-10-03 12:01

Hej

Er det lykkedes nogen at få 512/128 hos tiscali til Tele2 priser?

Fra : Dennis Enøe

Dato : 15-10-03 12:07

"René" <rtk_1@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Er det lykkedes nogen at få 512/128 hos tiscali til Tele2 priser?

Nope, de vil ikke gå ned i pris, dette var dog på en større linje.

I går har de så modtaget min opsigelse, det ved jeg da en fra Tiscali
ringede til mig og spurgte hvorfor jeg opsage min linje, da jeg nævnte
grundene (pris/hastighed/forkert inkasso) så var hun ked af at hun ikke
kunne giv emig et tilbud da de ikke måtte for firmaet.

Spørg mig ikke om hendes navn, det nåede jeg aldrigt at fange.

Dennis

---

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 18-10-03 11:31

"Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk> skrev i

> 23-09-2003

Tid for update?

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Dennis Enøe

Dato : 18-10-03 12:15

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message

> Tid for update?

Hehe ja, havde glemt at jeg midlertidigt havde slået opdaten fra pga nogle
ting jeg lavede, uuuppppsss

Dennis

---

Fra : Dennis Enøe

Dato : 18-10-03 12:16

"Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk> wrote in message

Strange, den siger ellers den kører emd en nyere version

Dennis

---

Fra : Calle.

Dato : 18-10-03 14:53

Dennis Enøe wrote:
> Strange, den siger ellers den kører emd en nyere version
>
> ---

Det gør den også nu. den har nok opdateret i mellemtiden

--
Calle

Fra : Niels Rødskov

Dato : 19-10-03 19:37

Ikke ligefrem til Tele2 priser, men efter jeg havde sendt min opsigelse til
Tiscali på min 256/128 forbindelse til 360,- pr md med router for at få adsl
hos Tele2 ringede de fra tiscali og spurgte hvorfor jeg havde opsagt min
forbindelse, da jeg gav dem grunden der var prisen og hastigheden gav de mig
fluks en 512/128 til samme pris altså 360,- pr md, de ville ikke gå ned til
340,- pr md, men til gengæld kunne jeg beholde min gamle opsætning med
seperat telefonlinje og router.

Niels

Fra : Dennis Enøe

Dato : 20-10-03 07:43

"Niels Rødskov" <niels.roedskov@krudt.dk> wrote in message
> [...]
til
> 340,- pr md, men til gengæld kunne jeg beholde min gamle opsætning med

Tja mig vil de ikke give et tilbud

Dennis

---