Mit Oliefyr virker ikke :o(....
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 08:33

Hej Gruppe...

Jeg har et Eberspächer oliefyr i min bil som har kørt perfekt intil i
morges.... Det vil ikke starte mere men istedet for skriver det en Fejlkode
i uret. Der står F20 og det er stortset det eneste den kan ....
Håber der er nogen der i gruppen kan hjælpe eller har den ide.

Mvh Anders Nielsen

Fra : A. K.

Dato : 15-10-03 12:26

> [...]
> i uret. Der står F20 og det er stortset det eneste den kan ....
> Håber der er nogen der i gruppen kan hjælpe eller har den ide.

Jeg har lige været ved Padborg elservice og købe et eberspächer fyr som jeg
skal til at montere, så jeg kan da lige kigge i manualen og se om der står
noget om den fejlkode.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 15-10-03 15:24

<Anders Nielsen> wrote in message
> [...]
> i uret. Der står F20 og det er stortset det eneste den kan ....
> Håber der er nogen der i gruppen kan hjælpe eller har den ide.

Er det det "store" ur eller "miniuret", det store er det der kan sættes til
over en uge.

Mvh
Jacob

Fra : Jan Middelhede

Dato : 15-10-03 16:22

Hej

Det er dit gløderør i brænderen der er færdigt.......

Skete for mig sidste år...

MVH Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-10-03 16:24

Hej!

Jan Middelhede wrote:

> Det er dit gløderør i brænderen der er færdigt.......
>
> Skete for mig sidste år...

Jeg tror ikke Jacobs bil fejler noget som helst i den retning!

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 16-10-03 07:41

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!

> Jeg tror ikke Jacobs bil fejler noget som helst i den retning!

:)

Faktisk har jeg lige haft et prob med min motorvarmer, men det var heldigvis
en engangsforseelse :)

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 12:47

Hej igen....
Det er med det "STORE" ur der kan sættes over en uge Jacob R...
Og til dig Jan Middelhede -skrev dit oliefyr også F20 i uret?

Fra : Jan Middelhede

Dato : 16-10-03 19:12

Ja det skrev F20!!!

Og det er gløderøret i fyret der brændt af...... IKKE i bilen!!!!

jm

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-03 22:23

Hej!

Jan Middelhede wrote:

> Og det er gløderøret i fyret der brændt af...... IKKE i bilen!!!!

Nu er det hele vel sådan set inde i bilen - right?

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 07:41

Rolig nu Jan .... Skulle bare være sikker.

Men tak for hjælpen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-10-03 13:55

Hej!

"Anders Nielsen" wrote:

> Rolig nu Jan .... Skulle bare være sikker.

Jeg hedder aldeles ikke Jan! Svar venligst til den korrekte person :)