Hvilken hardware router skal/kan benyttes ~
Fra : Jesper Yde

Dato : 11-04-01 13:23

Se subj. og hvad koster så'en én?

mvh
Jesper Yde

Fra : Ghashûl

Dato : 11-04-01 13:27

On Wed, 11 Apr 2001 14:23:19 +0200, "Jesper Yde"
<jesper.hansen2@e-box.dk> wrote:

>Se subj. og hvad koster så'en én?

Det du skal bruge følger med...

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Jesper Yde

Dato : 11-04-01 13:26

jo tak - det er jeg klar over - men jeg vil gerne køre et netværk bag
forbindelsen - ikke kun en enkelt pc.

mvh
Jesper

Fra : Ghashûl

Dato : 11-04-01 13:30

On Wed, 11 Apr 2001 14:26:18 +0200, "Jesper Yde"
<jesper.hansen2@e-box.dk> wrote:

>jo tak - det er jeg klar over - men jeg vil gerne køre et netværk bag
>forbindelsen - ikke kun en enkelt pc.

Øh ja...
Der er vel ikke noget galt med TD's router (håber jeg da, venter selv på
at få ADSL oprettet der)

Fra : Philip Søeberg

Dato : 11-04-01 13:30

Der følger en router med når du køber TDC's NetExpress forbindelse.. Så den
med netværket er klaret.

- Philip

Fra : Jesper Yde

Dato : 11-04-01 13:30

Sejt!
Jeg troede kun det var deres Pro@cces forbindelse der havde router med og at
der med deres netexpress var et ATM netkort?

mvh
Jesper

Fra : Morten B

Dato : 11-04-01 16:25

> Sejt!
> Jeg troede kun det var deres Pro@cces forbindelse der havde router med og
at
> der med deres netexpress var et ATM netkort?

Du skriver selv svaret... Netexpres VAR med atm netkort. De forbindelser der
leveres i dag ER med router. En Speedstream 2601.

/Morten

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-04-01 13:35

"Jesper Yde" <jesper.hansen2@e-box.dk> wrote in message
> jo tak - det er jeg klar over - men jeg vil gerne køre et netværk bag
> forbindelsen - ikke kun en enkelt pc.

Du har vist misforstået noget.

For at få flere PC'ere i et netværk ud på internet samtidigt, skal man bruge
en PC som agerer gateway eller en ROUTER.

Ahaaaa, kan du nu se lyset?

Derfor skal du anvende den router der følger med (SpeedStream 2601), og
tilslutte det hele i en hub eller switch.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Yde

Dato : 11-04-01 13:32

Ok - har bare en kammerat der har netexpress - og han har nemlig "kun" et
ATM netkort.

mvh
Jesper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-04-01 14:07

> Ok - har bare en kammerat der har netexpress - og han har nemlig "kun" et
> ATM netkort.

Det var den gamle løsning.

--
Bjarke Andersen