Forum til TPTESTS vdr Tele2
Fra : Renè

Dato : 14-10-03 14:42

Ja her kan i frit poste jeres TPTEST fra Tele2 så vi kan samle en klage
sammen, bemærk jeres billede må max fylde 100kb.

http://www.rwcomputer.dk/adsl/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-10-03 15:33

"Renè" <nothxdude@gratiz.zzn.com> crashed Echelon writing

> Ja her kan i frit poste jeres TPTEST fra Tele2 så vi kan samle en klage
> sammen, bemærk jeres billede må max fylde 100kb.
>
> http://www.rwcomputer.dk/adsl/

Ved ikke du er Admin på siden, men i så fald føler du at Tele2 tager røven
på dig? Jeg syntes dine testresultater ser fine ud når man tænker på
hvilken forbindelse du har.

Min CyberCity forbindelse performer lige så godt, og nogle steder lidt
dårligere, i forhold til din.

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 14-10-03 22:17

"Renè" <nothxdude@gratiz.zzn.com> wrote in message
> Ja her kan i frit poste jeres TPTEST fra Tele2 så vi kan samle en klage
> sammen, bemærk jeres billede må max fylde 100kb.
> http://www.rwcomputer.dk/adsl/

Hvad er det liiiiiige de to personer der pt har lagt indlæg ind vil klage
over?

MVH
Thomas

Fra : No1

Dato : 16-10-03 15:51

> Hvad er det liiiiiige de to personer der pt har lagt indlæg ind vil klage
> over?

Tja...

fra forumet: "Nogen siger det er ok...
Men når andre med 1024/256 kan få resultater der hedder 1100/300 så er
mine målinger lave "

Hvis man forventer at få en 1100/300 linje når man betaler for en
1024/256 linie, så er det nemt at blive utilfreds.