Bloker afs.??
Fra : Dennis Jensen

Dato : 14-10-03 10:41

Hej i gruppen

Jeg er også en af dem som får en million mails om dagen, fra "microsoft" mit
problem er at jeg har blokeret afsender i outlook, (som ikke ser ud til at
fungere 100%) Og er kommet til at blokere en som jeg godt vil modtage fra.Så
han ryger direkte i slettet post hver gang han sender. Hvordan retter jeg
dog det???

Dennis

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-10-03 13:54

On Tue, 14 Oct 2003 11:41:20 +0200, "Dennis Jensen"
<fam.jensen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> han ryger direkte i slettet post hver gang han sender. Hvordan retter jeg

Du spørger i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

-A

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-10-03 23:24

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra.Så
> han ryger direkte i slettet post hver gang han sender. Hvordan retter jeg

Ved ikke om det fungerer på samme måde i Outlook, men i Outlook Express:

Funktioner
Meddelelsesregler
Liste over blokerede afsendere.....