Anbefaling af værksted til VW Passat 1999 ~
Fra : Gudjon Bjarnason

Dato : 14-10-03 10:11

Hej,

Nu skal jeg snart til service (olie / filtre / bremser / tandrem skift) på
min Passat 1,8 (125hk) - 1999 (km 110.000).
Er nogen som kan anbefale et godt værksted (på sjælland) til en furnuftig
pris.
Dette behøver ikke at være auth. VW værksted.

Mvh,
Gudjon Bjarnason

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 14-10-03 10:18

Hej

"Gudjon Bjarnason" <gudjonfjerndette@bjarnason.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> pris.
> Dette behøver ikke at være auth. VW værksted.

Min kammerat Frans havde stor fornøjelse af VW i Køge med hurtig service og
fornuftige priser dengang han var taxavognmand i Køge.

Henrik, Slagelse

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 10:24

"Gudjon Bjarnason" <gudjonfjerndette@bjarnason.net> wrote in message
> [...]
> pris.
> Dette behøver ikke at være auth. VW værksted.

Jeg bruger Bregnerød Auto i Birkerød, vældige søde mennesker og rimelige
priser.

http://www.hjemstedet.dk/br-auto2/

Fra : John Mogensen

Dato : 14-10-03 16:35

Hej

Jeg har brugt Køge autocenter kbh s vej i Køge de har været meget rimelige i
priser jeg har også en passat så den kender de godt
mvh John

http://www.koegeautocenter.dk/

Fra : Carsten Juul Jensen

Dato : 14-10-03 21:16

> [...]
> pris.
> Dette behøver ikke at være auth. VW værksted.

Hej!

Jeg får selv min A4 passet (altså det jeg ikke selv laver..)hos en tidligere
VW/Audi mekaniker der kender bilerne, og han er meget rimelig og jeg er
ellers ikke meget for at overlade mit næstkæreste eje i andres hænder. Han
bor i Præstø, mail mig hvis du vil have hans telefonnr.

/Carsten

Fra : testpersonen

Dato : 15-10-03 14:02

"Carsten Juul Jensen" <cjuul@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> ellers ikke meget for at overlade mit næstkæreste eje i andres hænder. Han
> bor i Præstø, mail mig hvis du vil have hans telefonnr.

Og hvis man bor i Roskilde området kan jeg anbegale Svanholt auto i ØM (ca 5
km fra Roskilde) han har speciale i VW biler :)