Skærme
Fijala 3554
Orion S1770T9
Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 14-10-03 09:39

Nogle erfaringer med denne skærm ?
Gode eller dårlige.
Hvad betyder at tilslutningen er: Video D-Sub ???

Den skal bruges til blandet. Word, excel, internet og div. krævene spil.
(CounterStrike, UFO - Aftermatch, Links 2003, Freedom Fighters, Colin McRae
3 osv. osv.)

Er det mon den de har på: www.computercity.dk ? Der står bare Orion standard
TFT sort

Hvordan er det med handel på nettet ? Hvis jeg bestiller den, og om 1 uge
finder ud af, at den
ikke kan leve op til mine krav ? Så sender jeg den retur, og får ALLE mine
penge igen ???

På forhånd tak

--
/ Philip T. Frederiksen
( fjern "dyret" i min mail adresse )

www.ale.dk - Medlem nr. 6152

Fra : Peder

Dato : 14-10-03 10:12

>Nogle erfaringer med denne skærm ?

Jeg er rigtig godt tilfreds med min. Den er vist samlet i Danmark og
inden i sidder der et Samsungpanel. Jeg bruger min til både udvikling
og spil (inkl. FPS'er som Wolfenstein og Delta Force BHD). og har
ingen problemer med ghosting. Hvornår ghosting bliver et problem er
naturligvis en smagssag, men jeg er som sagt godt tilfreds.

>Hvad betyder at tilslutningen er: Video D-Sub ???

Det er et almindeligt VGA-stik. Den har altså ikke en digital indgang
(DVI) som de dyrere mærker har ofte har.

>Er det mon den de har på: www.computercity.dk ? Der står bare Orion standard
>TFT sort

Det er der jeg har min fra.

> [...]
>finder ud af, at den
>ikke kan leve op til mine krav ? Så sender jeg den retur, og får ALLE mine

Det går jeg da udfra. Ifølge købeloven skal du da kunne få dine penge
tilbage.

-Peder

Fra : chipmand

Dato : 14-10-03 15:39

On Tue, 14 Oct 2003 10:39:26 +0200, "Philip T. Frederiksen"
<Philip.f@adslhomehest.dk> wrote:

> [...]
>finder ud af, at den
>ikke kan leve op til mine krav ? Så sender jeg den retur, og får ALLE mine

Først køber du på nettet har du mindst 8 dags returret. Så hvis du
finder fejl på skærmen eller du ikke er tilfreds med den kan du få
dine penge tilbage. Husk du skal selv betale for at sende den retur.
Et lille tip fra mig er at få en kvittering på posthuset når du evt.
sender den retur.

Ellers skulle det efter sigende være en god skærm. Jeg køber selv en
her sidst på måneden. Tjekker du edbpriser så får den 5 *.

mvh
chipmand