Sænkning af C5?
Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 14-10-03 08:50

Hej Gruppe

Kan det lade sig gøre at sænke en Citroen C5 stationscar? Hvis ja hvordan?

Mvh

Claus

Fra : Roberto Saldo

Dato : 14-10-03 08:55

Claus & Lene Viborg-Larsen wrote:
> Hej Gruppe
>

> Kan det lade sig gøre at sænke en Citroen C5 stationscar? Hvis ja hvordan?

Nye fjedre og hårdere dæmpere der passer til eller 4 sække cement bagi :)

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-10-03 09:01

> Nye fjedre og hårdere dæmpere der passer til eller 4 sække cement bagi :)

Øhh, det bliver sgu nok svært på den måde, idet hydraulikken vil holde samme
flyvehøjde selvom du dænger den til med cement.
Jeg mener forøvrigt at den automatisk sænker sig nogle cm. når hastigheden
overskrider 110 mener jeg det er.
Hvis en C5 skal sænkes sådan på Brianmanér, må det vel kunne gøres med en
softwareænding ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 14-10-03 09:28

Andreas M. Hansen wrote:

> [...]
> overskrider 110 mener jeg det er.
> Hvis en C5 skal sænkes sådan på Brianmanér, må det vel kunne gøres med en

Okay jeg havde overset det der fancy-pancy hydropneumatic.

Hurrah! endelig et køretøj hvor selv Brian må gi' op og acceptere at
producenten trods alt har gjort sig umage da de lavede hardwaren!

Sod off Doktor Bessermachen!

Fra : Thomas H.

Dato : 14-10-03 09:18

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f8baadf$0$14884$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Kan det lade sig gøre at sænke en Citroen C5 stationscar? Hvis ja hvordan?

Hmm, kan du ikke bare lade den stå en weekend, så futter lortet enten af,
af sig selv, eller også knækker fælgene.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-10-03 09:46

Claus & Lene Viborg-Larsen wrote:
> Hej Gruppe
>

> Kan det lade sig gøre at sænke en Citroen C5 stationscar? Hvis ja
> hvordan?

Hej.

Du må en tur ind til Citroën, de kan sænke den, men dog kun 15-20mm,
det er hvad de siger, at den kan tåle at køre med,
du skal dog være klar over, at den bliver lidt hårdere i avfjedringen,
men ikke noget der er ubehageligt selv med 17" fælge /dæk på.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Olesen

Dato : 14-10-03 16:42

> [...]
> Hej Gruppe
>

> Kan det lade sig gøre at sænke en Citroen C5 stationscar? Hvis ja hvordan?

Du går om bag bilen, åbner bagklappen.
Så sku' der være en knap så den sætter sig
pænt ned og gør ilæsning af varer noget nemmere.
Holdes knappen inde, har du vel effekten ?

Fra : SNiP

Dato : 15-10-03 07:55

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> wrote in
message news:3f8baadf$0$14884$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hej Gruppe
>

> Kan det lade sig gøre at sænke en Citroen C5 stationscar? Hvis ja hvordan?

Software hack.

Prøv hos Citroen
/J