Maine Coon piges løbetid...?
Fra : Nina Søgaard

Dato : 14-10-03 06:35

Hej gruppe.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide lidt om hvornår jeres Maine Coon
piger er gået i løb.
Chili, min MCO pige fik sin første løbetid her D. 30/9, lidt over 6½ mdr.
Det synes jeg var ret tidligt, og det kom faktisk totalt bag på mig
Jeg snakkede med opdrætteren som ikke havde oplevet en pige gå i løb så
tidligt (når det nu er MCO vi snakker om).
I går gik hun så i løb igen, så hun er åbenbart fysisk langt mere voksen
end psykisk. Ved den første løbetid vejede hun lige 4 kg. (er det ikke
en pæn vægt af så ung en pige?) men nu er hun på 3.6 kg. Hun stortrives,
så kan vægttabet skyldes løbetider?

Heldigvis har jeg et "katteværelse" som kun er deres og det har jeg sat
stor pris på! Charlie er jo forlængst fertil, så det er lidt af et hus
vi holder os

Det er en del spørgsmål, men jeg håber i kan/vil svare.

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar