send....hvordan?
Fra : Ice

Dato : 13-10-03 22:52

Jeg er igang med at lave en site hvor det skal være muligt for
brugerne at have en profil.
Til dette har jeg lavet en formular, som brugerne så kan udfylde
og sende til mig, så jeg så kan læse den inden jeg ligger den ind
på siten.
Men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for at formularen bliver
sendt til den ønskede mail.
Den linie hvor knapper er hedder:

Håber i kan hjælpe...!

P.S. Jeg er rimelig ny inden for HTML og CSS programmering.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Britt Malka

Dato : 13-10-03 23:58

On Mon, 13 Oct 2003 21:51:42 +0000 (UTC), Ice <ligemeget@ofir.dk>
wrote:

>Håber i kan hjælpe...!
>
>P.S. Jeg er rimelig ny inden for HTML og CSS programmering.

Ja, men den her kan du ikke klare med HTML og CSS alene. Der skal du
bruge et script, som fx CGI eller PHP.

Jeg foretrækker selv PHP, da jeg finder det lettere at finde rundt i.
Hvis du er interesseret, kan du tilmelde dig min gratis ugemail
Tips&Tricks, hvor jeg på fredag udsender netop en måde, man kan lave
et PHP script på, som kan sende en mail af sted fra en formular.
--
Britt Malka
Få Tips & Tricks og ny inspiration til hjemmesiden m.m. - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : Denn!s H

Dato : 14-10-03 10:14

"Ice" <ligemeget@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på siten.
> Men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for at formularen bliver

prøv at undersøg om din udbyder - tilbyder og har skrevet en vejledning til
Formmail.

/Denn!s

Fra : mcfritten

Dato : 18-10-03 09:44

Ice wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Den linie hvor knapper er hedder:

> Håber i kan hjælpe...!
>
> P.S. Jeg er rimelig ny inden for HTML og CSS programmering.

Hvordan ser din form ud, og hvilken kompomenter har du til at sende
mail med, så kan jeg nok godt hjælpe dig,

MVH
MCfritten