terror-pakke logning af delt adsl
Fra : Towli

Dato : 13-10-03 16:27

Hej

Jer der deler f.eks. en eller flere Tiscali adsl linjer, hvorledes håndterer
i evt. logning af trafikken i.fh.t. anti-terror pakke kravene?

/Jan

Fra : Svend

Dato : 13-10-03 23:56

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> wrote in message
> [...]
håndterer
> i evt. logning af trafikken i.fh.t. anti-terror pakke kravene?

Svært spørgsmål. Men mon ikke du kan sætte en linux server op som alle skal
gå igennem og logge trafikken ?

--
Svend

Fra : Dennis Enøe

Dato : 14-10-03 09:25

> [...]
håndterer
> i evt. logning af trafikken i.fh.t. anti-terror pakke kravene?

Så vidt jeg husker er det ikke noget du skal som privat person når i deler
linje
men noget hvis det er boligforeningen der udbyder bredbånd skal gøre sammen
med udbydere af internet.

Dennis

---

Fra : No1

Dato : 16-10-03 15:53

> [...]
> linje
> men noget hvis det er boligforeningen der udbyder bredbånd skal gøre sammen

Hvad er det for en fascistisk regel i snakker om? Er det indført i DK?
Har I et link?

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 18-10-03 11:45

No1 <ccccccc@nonexisting.doooooooomain.com> skrev i

> Hvad er det for en fascistisk regel i snakker om? Er det
> indført i DK?

Naturligvis - husk at sige tak til EU, da det er en lov fra dem som
er gennemført (efter pres fra USA, forstås).

Ligeledes skal alle (!!!) emails gemmes i min. 1 år.

> Har I et link?

Søg fx på "terrorpakken" på folketingets side (eller for den sags
skyld på Google).

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Jens

Dato : 21-10-03 23:25

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse

> Ligeledes skal alle (!!!) emails gemmes i min. 1 år.

Kan du henvise til et link hvor det eksakt står ?
(Jeg mener ikke det kan være rigtigt pga. brevhemmelighed osv.)

Jens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 14:43

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> (Jeg mener ikke det kan være rigtigt pga. brevhemmelighed osv.)

Hvad er det med brevhemmeligheden du mener forhindrer ovenstående?

Fra : Jens

Dato : 22-10-03 23:06

> "Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad er det med brevhemmeligheden du mener forhindrer ovenstående?

Så har den/de person(er) der "passer" systemet adgang til at læse "mine"
breve (Dermed ikke sagt at de gør det). Der er en lov i Danmark om
brevhemmelighed, dvs. man må ikke læse/åbne andres post, det er strafbart.

Jens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-10-03 06:05

> Så har den/de person(er) der "passer" systemet adgang til at læse "mine"
> breve (Dermed ikke sagt at de gør det). Der er en lov i Danmark om
> brevhemmelighed, dvs. man må ikke læse/åbne andres post, det er strafbart.

Korrekt, man må ikke læse andres post. Men loven forhindrer ikke opbevaring.