Tak for alle test
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 13-10-03 16:22

Jeg takker alle for testen i udførdte.
Heldigvis var der jo ikke noget meget at rette

MVH
Bjarne
PS. Jeg giver en kage hvis i komme forbi.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-10-03 19:08

Bjarne Østergård skrev:

>Jeg takker alle for testen i udførdte.
>Heldigvis var der jo ikke noget meget at rette

ROTFL

--
Bertel

Fra : Niels Callesøe

Dato : 13-10-03 23:46

Bertel Lund Hansen wrote in

> ROTFL

Hvem er du, og hvad har du gjort med Bertel?

--
Niels Callesøe - nørd light @work

Endnu en grund til at have skæg: http://www.boycottgillette.com/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-10-03 00:02

Niels Callesøe skrev:

>Bertel Lund Hansen wrote

>Hvem er du, og hvad har du gjort med Bertel?

Jeg er mig. Hvad mener du?

--
Bertel

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-10-03 00:06

Bertel Lund Hansen wrote in

> Jeg er mig. Hvad mener du?

Beklager, det var et forsøg på humor. Pointen var, at ovenstående
akronym og tilhørende smiley ikke ligner din vante skrivestil.

Fra : rea721

Dato : 14-10-03 19:51

Niels Callesøe wrote:

> Beklager, det var et forsøg på humor.

Hehe...den virkede da fint her

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Kasper Dupont

Dato : 13-10-03 20:09

"Bjarne Østergård" wrote:

> Jeg takker alle for testen i udførdte.
> Heldigvis var der jo ikke noget meget at rette

http://80.62.111.30/

Their business was zero and it was shrinking.

Fra : news@[127.0.0.1]

Dato : 13-10-03 20:11

Kasper Dupont

>http://80.62.111.30/

IIS - Under Construction.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 14-10-03 07:55

news@[127.0.0.1] wrote:

> Kasper Dupont

> IIS - Under Construction.

Pointen er, at maskinen sandsynligvis slet ikke skal
bruges som webserver, men nogen har glemt at slå den
IIS fra, som kører i default opsætningen.

Their business was zero and it was shrinking.

Fra : news@[127.0.0.1]

Dato : 14-10-03 16:29

Kasper Dupont

>Pointen er, at maskinen sandsynligvis slet ikke skal
>bruges som webserver, men nogen har glemt at slå den
>IIS fra, som kører i default opsætningen.

Mitt poeng og :)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-10-03 18:19

On 2003-10-14,
news@[127.0.0.1] <news@[> wrote:
> Kasper Dupont

> Mitt poeng og :)

Så tager i begge fejl. Maskinen er en Windows 2003 server.
Den kommer IKKE med IIS præ-installeret, ligesom IIS er
helt locked down fra starten.

Der er også installeret dsiverse andet skrammel, som der i
firewall'en (?) er åbnet for.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 14-10-03 22:01

"Povl H. Pedersen" wrote:

> Så tager i begge fejl. Maskinen er en Windows 2003 server.
> Den kommer IKKE med IIS præ-installeret, ligesom IIS er
> helt locked down fra starten.

Hmm. Hvad kan så være årsagen til, at der køre en IIS på
den maskine?

> Der er også installeret dsiverse andet skrammel, som der i
> firewall'en (?) er åbnet for.

Tror du overhovedet der er en firewall?

Their business was zero and it was shrinking.