DLSK2 kan godt sikkerhedskopieres.
Fra : Lars Krasuski

Dato : 13-10-03 07:30

Med fare for bål og brand:

Det er lykkedes mig at sikkerhedskopiere DLSK2 til min harddisk, hvorfra det
kan køres som image.

Program brugt: Alcohol120%. fra http://www.alcohol-soft.com/
Hvorfor kunne andre ikke? - Det er et spørgsmål om hvordan man indstiller
programmet.

Hvis det ønskes kan jeg godt lave en guide til hvordan det gøres.

Fra : Who now

Dato : 13-10-03 15:01

Du må gerne sende en guide til mig, jeg ved ikke om du vil lægge den op på
NG, det er min erfaring at det kan give lidt ballade.
VH
SBC

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-10-03 16:22

Det er ikke forbudt at fortælle hvordan man laver f.eks. atombomber... ej
heller er det forbudt at fortælle hvorden man kan "sikkerheds" kopiere et
program...

Det er først forbudt alt den stund du laver en atombombe, eller om du
piratkopier et program... her er der dog hverken tale om atombomber eller
pirat kopiering, men sikkerheds kopiering...

Så send du blot dine erfaringer her på NG
Jan Rasmussen

Fra : Lotte

Dato : 13-10-03 18:56

Ja tak og meget gerne en guide for dummies.

mvh

Lotte

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-10-03 21:05

Der er noget der tyder på, at det er *versionen* af CD-COPS på CD'en der er
afgørende for om man har held med det eller ej. Guiden bør derfor omfatte
dette. Dem der har prøvet metoden, kan jo her i NG'en fortælle om
resulatatet og hvilken version deres CD er lavet med.

/Bjarke