Ang. sharing af Internet
Fra : Brian

Dato : 11-04-01 11:17

Vi har ISDN og 2 computere her i huset.
Vi ville gerne ha det sådan at vi kunne share Internettet, så vi kunne bruge
det på den anden computer.

Vi har prøvet med deling af internetforbindelse(den der er i windows me) og
wingate 4.1.0 .
Men vi har ikke rigtigt fået nogle af tingene til at virke.

Hvilket program er det bedste til at bruge hvis man skal dele sin
internetforbindelse i et alm. netværk?

Skriv til 74724461@worldonline.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-04-01 21:09

On Wed, 11 Apr 2001 12:17:21 +0200, "Brian" <74724461@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>Men vi har ikke rigtigt fået nogle af tingene til at virke.
>
>Hvilket program er det bedste til at bruge hvis man skal dele sin

SyGate er ret nemt at sætte op. Jeg har selv anvendt det, da jeg bare
skulle have en no-fuzz løsning til Internet-deling.

www.sygate.com

Mvh.

Thomas Jensen

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-04-01 22:45

"Brian" <74724461@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men vi har ikke rigtigt fået nogle af tingene til at virke.
>
> Hvilket program er det bedste til at bruge hvis man skal dele sin

Den der findes i Windows ME fungerer fint, der er ingen grund til at
bruge andre programmer.
mvh
Preben

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 12-04-01 22:25

Jeg bruger AnalogX som er freeware, og som kan downloades her:

http://www.analogx.com/contents/download/network/proxy.htm

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)