Knas med lyden på Asus A7V600
Fra : tnf

Dato : 12-10-03 20:47

Hej

I fredags købte jeg et A7v600. Efter at have kørt hele lørdagen uden
problemer, begyndte det bludseligt om aftenen med en summen i højtalerne
hele tiden. Jeg har prøvet andre højtalere, hvilket ik hjalp en hunde....
Men kører jeg over gennem mit anlæg er der ingenting.

Hvad skyldes det?
Skal jeg køre ned med kortet igen?

Jeg har installeret alle driverne. Alt havde kørt perfekt i 7-8 timer...Men
spil, musik, etc.

--
tnf

Barton 2500@3200 :)

tnf@buffernetNOSPAM.dk (Fjern NOSPAM)

Fra : Lyrik

Dato : 12-10-03 22:38

"tnf" <tnf@buffernetNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> hele tiden. Jeg har prøvet andre højtalere, hvilket ik hjalp en hunde....
++++++++++++++++++++++++++++
En WinXP update kan måske hjælpe. De nævner problemet og har en patch.

Hilsen
Jens

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 13-10-03 17:04

Øv jeg har fået den samme knasern hvad fanden er det???????

Carlo

Fra : tnf

Dato : 14-10-03 10:17

Hej.

Så er mit knas væk :)

Ringede til den butik hvor jeg havde købt bundkortet og brokkede mig.

Han sagde at det skyldes at computeren ikke havde jord.

Så et kabel fra kabinettet og over på rediatoreren, og problemet er løst.

MEGA JUBEL!!!

Nu fedt at man kan clocke en 2500 direkte op til 3200 og den holder sig
stadig under 49
grader ved 4 timers fuld belastning.

--
tnf

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 12:10

tnf wrote:

> [...]
>
> Han sagde at det skyldes at computeren ikke havde jord.
>
> Så et kabel fra kabinettet og over på rediatoreren, og problemet er løst.

Ja, indtil du skal i retten fordi en VVS-mand døde af elektrisk stød..

_Det er ulovligt (og farligt) at sætte jord til radiator eller andre
vandrør._

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-03 12:26

Jens C. Hansen [Odense] wrote:

> _Det er ulovligt (og farligt) at sætte jord til radiator eller andre
> vandrør._

Mindre fejlformulering, der skulle stå;

"at bruge radiator eller andre vandrør som jordforbindelse".

Fra : Lyrik

Dato : 14-10-03 13:43

"Jens C. Hansen [Odense]" <"usenet[±]greylion[=]dk"> wrote in message

> Mindre fejlformulering, der skulle stå;
>
> "at bruge radiator eller andre vandrør som jordforbindelse".
Man gjorde det altid for en del år siden. Dengang var det hverken ulovligt
eller farligt, men kun smart og gavnligt.
Men dengang var Newspeak heller ikke opfundet!

Hilsen
Jens