Endelig :-)
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-10-03 20:04

Efter længere tids venten kan jeg endelig sige, at der snart kommer
killinger og liv i hytten igen. I starten af november (mere præcis uge 46)
er det regnet sammen til.
Det er længe siden der har været killinger sidst, så jeg glæder mig vildt og
inderligt.
Nu håber jeg at alt går godt, glæder mig til at se de nye små venner
Jeg kan ikke med sikkerhed sige endnu om der er et kuld mere på vej, men det
vil de næste par uger vise.

I er velkommen til at kigge på min hjemmeside, jeg har opdateret i dag med
billeder osv
www.tendertribes.dk

Fortsat god søndag
--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Jette Nielsen

Dato : 12-10-03 22:41

> Efter længere tids venten kan jeg endelig sige, at der snart kommer
> killinger og liv i hytten igen. I starten af november (mere præcis uge 46)

Sig mig engang... er der babyboom i øjeblikket? hi! Jeg har godt nok
ikke fulgt så meget med den sidste måned pga. flytning, men jeg synes
der er meget snak om nye misser og killinger - det er jo herligt

Held og lykke med dem

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-03 17:28

> Sig mig engang... er der babyboom i øjeblikket? hi! Jeg har godt nok
> ikke fulgt så meget med den sidste måned pga. flytning, men jeg synes
> der er meget snak om nye misser og killinger - det er jo herligt

He he, jow det kan der da godt være noget om, men det er vist langt fra
babyboom der har været hos mig. Det er mere end 2 år siden de sidste
flyttede hjemmefra, så jeg er lidt killingesyg nu

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Denise

Dato : 14-10-03 19:39

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> babyboom der har været hos mig. Det er mere end 2 år siden de sidste
> flyttede hjemmefra, så jeg er lidt killingesyg nu

Snøft, det er over 8 år siden jeg sidst har haft killinger, så jeg har
været killingesyg længe.
Øjner jeg et kattetræf til den tid

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 14-10-03 19:42

Hej Nina
Hov, jeg glemte helt at sige tillykke - af ren og skær misundelse .
Tillykke, tillykke.

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-10-03 19:20

> Hej Nina
> Hov, jeg glemte helt at sige tillykke - af ren og skær misundelse .
> Tillykke, tillykke.
>
> --
> Hilsen Denise

he he he, den misundelse. Men nu har jeg været misundelig på alle andre i et
par år, så nu vil jeg altså bade mig lidt i andres misundelse

Jep! Jeg skal se om der kan blive tid til et kattetræf

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia J

Dato : 13-10-03 07:18

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message

> Efter længere tids venten kan jeg endelig sige, at der snart kommer
> killinger og liv i hytten igen. I starten af november (mere præcis uge 46)
> er det regnet sammen til.

Hoppe, hoppe, hvor spændende! Skal vi lige tage farverne en gang til for den
fatsvage?

Jeg synes i øvrigt der mangler et par af mine venner?

Har fundet et foder som både kan holde skumbananernes tænder nogenlunde OG
deres figur - Hannibal har endda næsten tabt kastratfolden, jeg tror dog det
vil være for meget at forlange af hans bror, fniz. Han ligger mange timer og
øver sig i at ligne en Mean Coon. Og alles pels er superblød i øjeblikket,
man skulle tro de blev sprøjtet med Showshine. RC Siameserfoder! Og Muddi
futter rundt og er rigtig glad og frisk igen.

:Pia

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-10-03 14:41

In article <3f8a43c6$0$248$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, Pia J
<ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
> man skulle tro de blev sprøjtet med Showshine. RC Siameserfoder! Og Muddi
> futter rundt og er rigtig glad og frisk igen.

Av, det kan bruges til lidt af hvert?
Vi sværger osse til det nu - man kan jo næsten ikke andet, når der
kommer et foder på markedet, der har billeder af Donna og Ditte på
posen Hehe...

Og til Nina - mange gange til lykke! Har kigget på din hjemmeside, hvor
er den flot! (Donna og Ditte synes dog der er en stor mangel - der er
aaalt for få billeder af ham, den lækre lilla fyr )

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-03 17:32

> Og til Nina - mange gange til lykke! Har kigget på din hjemmeside, hvor
> er den flot! (Donna og Ditte synes dog der er en stor mangel - der er
> aaalt for få billeder af ham, den lækre lilla fyr )

Ja, lillamanden er et hit på billeder. Lover, skal nok få ham på siden igen.
Har egentlig så mange sjove billeder af ham

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-03 17:30

> Hoppe, hoppe, hvor spændende! Skal vi lige tage farverne en gang til for
den
> fatsvage?

Ja, den er lidt sjovt, for vi er faktisk i tvivl om Dryssen er rød sølv
eller creme sølv. Så det vil tiden vise ...

Men der kan jo komme næsten alt, dog ikke røde piger.

> Jeg synes i øvrigt der mangler et par af mine venner?

Ja, det er rigtigt. Jeg har fjernet Fjolset og Seven. Synes ikke de er så
relevante for mit opdræt. Men jeg overvejer at lave en galleri side, der
skal de nok komme på

> [...]
> man skulle tro de blev sprøjtet med Showshine. RC Siameserfoder! Og Muddi
> futter rundt og er rigtig glad og frisk igen.

Det lyder bare super, især glad for at høre at Muddi er på toppen igen. Hvad
gjorde du/hus/i?

Fra : Birgitte

Dato : 14-10-03 18:10

> Ja, den er lidt sjovt, for vi er faktisk i tvivl om Dryssen er rød sølv
> eller creme sølv. Så det vil tiden vise ...

Ihh tillykke Nina
Det bliver da spændende
Det med creme eller rødsølv skulle vist ikke være så svært at se allerede
nu...
Der er en metode til at se det... kig på det lange stykke bagpå
bagpoten...altså det stykke fra poten og op mod knæet...
Hvis det er pisgul er han rødsølv. hvis det blot er lyst næsten hvid er han
cremesølv...sådan har jeg fået det fortalt.
Men jeg kan ski ikke huske om det er fra fødslen man kan se det eller om det
også er fra voksen...
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-03 18:42

> [...]
> cremesølv...sådan har jeg fået det fortalt.
> Men jeg kan ski ikke huske om det er fra fødslen man kan se det eller om

Jamen hvis det er så nemt, så er det afgjort hvad han er
Han er rød sølv = (læs:pisgul på baglufferne). Og jeg hælder nu også mest
til det. For ingen tvivl om at han er sølv, men hvis det var creme sølv, så
ville jeg sige det var "dårlig" sølv ... eller skal vi kalde det for
"tvivlsomt sølv" og det kunne jeg ikke få til at hænge sammen med at der i
hans stamtavle er rigtig meget virkelig flot sølv og arbejdet med det.
Så ja, han er nok rød sølv. Tak for tippet ... selvom jeg nu gerne ville
ha' at han var fortynding. Nu får jeg ski nok et helt brunt kuld mere *G*
Vil ville jo have ham testet på Rubben for at se om der kun kommer
fortynding, men han er godt nok en sinke *G* Hver gang hun har været i løb
har han stået med hovedet inde i væggen og sagt "jeg kan ikke se dig, jeg
kan ikke se dig, la la la la jeg kan ikke se dig"
Først for 2 uger siden turde han .... En (måske 2) gange ... så tiden vil
vise om han "ramte".

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

PS Tillykke med jeres futten, sikke en ordentlig basse. Han kommer da til at
æde jer ud af huset inden i får set jer om

Fra : Pia J

Dato : 14-10-03 18:14

> Det lyder bare super, især glad for at høre at Muddi er på toppen igen.
Hvad
> gjorde du/hus/i?

Jeg fik lidt forskelligt antibiotika her og der, så hun fik lidt af det hele
efter hinanden samt et check mere hos en anden dyrlæge jeg bedre kan lide,
som ikke mente der var grund til ståhej når ikke hun havde fået feber igen
eller virkede sløj. Efterhånden er hendes mave også blevet rund på en mere
"sund måde" - nu er hun bare buttet. Jeg spurgte så også for "sjov" den
dyrlæge som jeg var hos i Charlottenlund for at få opereret Mollys knæ, og
han mente bestemt, at når ikke de kunne trække væske ud af bughulen til
test, som den første dyrlæge havde gjort, så var det ikke FIP.

Hvad det så var, vides ikke. Men hun har jo ikke haft verdens bedste
immunforsvar, så det kan da i min hjerne tænkes, at sterilisationen lige har
chokeret hendes system endnu en gang.

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-10-03 18:45

> [...]
>
> Hvad det så var, vides ikke. Men hun har jo ikke haft verdens bedste
> immunforsvar, så det kan da i min hjerne tænkes, at sterilisationen lige

Underligt hvad hun har haft. Men en eller anden infektion har der da nok
været.
Det er bare glædeligt at det gik godt, når i nu havde kæmpet så meget for
hende. Jeg er sikker på at hun er meget taknemlig.
Mht "fedme" hun er lige blevet neutraliseret, det giver fylde. Ydermere har
jeg hørt fra dyrlægen at når kattene bliver neutraliseret får de 1/3 mere
pels... underligt alligevel. Men det giver altså også en helt anden kat.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia J

Dato : 14-10-03 19:09

> jeg hørt fra dyrlægen at når kattene bliver neutraliseret får de 1/3 mere
> pels... underligt alligevel. Men det giver altså også en helt anden kat.

Hun har en meget vamset og lækker pels, næsten ligeså tyk og tæt som
skumbananerne.

:Pia