Nye forslag til ny bil
Fra : gnimelf

Dato : 12-10-03 19:27

Min søde kæreste, har pt. en Opel Astra stationcar fra 97,
men har nu svært ved at køre i denne da hun har vænnet sig til at køre
i min BMW 528 med automatgear. Hun vil nu gerne have en ny(gammel) bil
til omkring 200,000, som ikke er den sidste over krydset og har
automatgear ogå så skal den jo heller ikke være for gammel, det sidste
bliver jo nok lidt svært at opfylde...
Alle anbefalinger modtages med glæde

På forhånd tak.

Fra : testpersonen

Dato : 12-10-03 19:38

"gnimelf" <forte@hilskov.com> wrote in message

> [...]
> til omkring 200,000, som ikke er den sidste over krydset og har
> automatgear ogå så skal den jo heller ikke være for gammel, det sidste

Hva med og lære hende og køre bil som alle os andre.. med manualgear :)
du ku jo starte og vise det til hende indendørs

Jaja den var plat :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-10-03 19:43

gnimelf wrote:
> Hun vil nu gerne have en ny(gammel) bil
> til omkring 200,000, som ikke er den sidste over krydset og har
> automatgear ogå så skal den jo heller ikke være for gammel, det sidste
> bliver jo nok lidt svært at opfylde...

Hvad med en nyere TDi med chip. Kvinder er pjattede med den slags, fordi de
er så lette at komme kvikt igang med. Det voldsomme træk ved lave
omdrejninger er noget, de kan forstå. Få kvinder tæsker en manuelt gearet
bil ud til begrænseren.

Eller også simpelthen købe en helt ny bil:
http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3982

En power-boks på den - og så kan den bayerske flyder godt lægge sig over i
hjørnet.

--
Jan W Nielsen

Fra : gnimelf

Dato : 12-10-03 19:49

On Sun, 12 Oct 2003 20:42:31 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> [...]
>http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3982
>
>En power-boks på den - og så kan den bayerske flyder godt lægge sig over i

Det er et krav fra kæresten at der skal være automat-gear, da hun har
fundet ud af hvor afslapende det er at køre med dette.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-10-03 19:54

gnimelf <forte@hilskov.com> skrev :

>Det er et krav fra kæresten at der skal være automat-gear, da hun har
>fundet ud af hvor afslapende det er at køre med dette.

Sådan !

(Gu' ved hvordan Jan klarer den ? ..... <grin>)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-10-03 20:18

Fra : Per

Dato : 12-10-03 22:29

"gnimelf" <mailto:forte@hilskov.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Alle anbefalinger modtages med glæde
>
> På forhånd tak.
>Opel Astra G med automatgear, det er noget der dur.
Venlig hilsen
Per

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.139.211)

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-10-03 13:14

"gnimelf" <forte@hilskov.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til omkring 200,000, som ikke er den sidste over krydset og har
> automatgear ogå så skal den jo heller ikke være for gammel, det sidste

Tag et kig her :

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=319581

Ellers er der jo altid www.mobile.de hvis I ikke har noget imod at
blande T&S ind i affæren.