Dæk opbevaring
Fra : Slorup

Dato : 12-10-03 17:21

Hvordan skal man helst opbevarer sine sommerdæk vinteren over. Jeg ved at
der findes en slags stativer som jeg dog ikke vil investere i.

Er det OK bare at stable dækkene oven på hinanden?.

Mvh,

Søren L.

Fra : alexbo

Dato : 12-10-03 17:51

"Slorup" skrev

> Er det OK bare at stable dækkene oven på hinanden?.

Ja, bare de ligger ned.

mvh
Alex Christensen

Fra : Anders Sørensen

Dato : 12-10-03 18:07

On Sun, 12 Oct 2003 18:51:12 +0200, "alexbo"
<alexbo@post.cybercity.dk> wrote:

>"Slorup" skrev

>Ja, bare de ligger ned.

Det kan vel også være lidt svært at få dem stablet hvis de skal stå
op.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-10-03 18:25

Anders Sørensen wrote:

> Det kan vel også være lidt svært at få dem stablet hvis de skal stå
> op.

Hehe ja :)

Jeg har hørt at det er en god ide at lukke noget af luften ud af dem.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : alexbo

Dato : 12-10-03 19:19

"Anders Houmark" skrev

> Jeg har hørt at det er en god ide at lukke noget af luften ud af dem.

Tja, nogen pumper dem op, jeg tror ikke det betyder noget som helst.

Det er ikke usædvanligt, at det ene hjul er fladt når det skal bruges, og
jeg har aldrig kunne konstatere nogen forskel, på det hjul var fladt i
forhold til de hjul der ikke var det.

mvh
Alex Christensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-10-03 18:27

"Slorup" <lorup@"FJERNES"city.dk> skrev i en meddelelse

> Er det OK bare at stable dækkene oven på hinanden?.
dæk opbevares bedst vandret, og
pumpet op til max anbefalede tryk
(ikke det tryk der benyttes under kørsel)
men det max tryk, der står på dæk siden

opbevares bedst mørkt, køligt tørt
og beskyttet mod UV stråler

lurer på hvordan et værksted kan finde på at tilbyde deres kunder
opbevaring oppe under taget :-/
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : alexbo

Dato : 12-10-03 19:13

"Petersen_Michael" skrev

> lurer på hvordan et værksted kan finde på at tilbyde deres kunder
> opbevaring oppe under taget :-/

Det lyder heller ikke behageligt, det må være FIAT der gør sådan.

mvh
Alex Christensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-10-03 15:35

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder heller ikke behageligt, det må være FIAT der gør sådan.

jeg kan berette om et par Fynske Nissan pushere
der synes at der er bedst plads oppe under taget :-/