Her bor vores katte...og vi må også være d~
Fra : Louise Viborg

Dato : 12-10-03 16:22

Nu har jeg fået taget billeder af vores hus og kattenes løbegård og
lagt ind på vores hjemmeside, så I alle sammen kan se hvordan vores
små snuskebasser bor
De kan ses under linket: "Her bor kattene"

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare fra d. 4/11-03

Fra : Helle

Dato : 12-10-03 17:05

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> små snuskebasser bor
> De kan ses under linket: "Her bor kattene"

Det er godt nok et lækkert hus og grund I har Jer! Eller skulle man sige:
"Det er godt nok nok lækkert hus og grund Jeres katte har!" *g*

De har det i hvert fald godt hos Jer.

Mvh Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-10-03 17:08

Hej Helle!
Tak skal du ha Jeg tror også de er meget glade for der er nogen
der betaler deres husleje *G*

Knus Louise

Fra : Jette Nielsen

Dato : 12-10-03 18:22

> Nu har jeg fået taget billeder af vores hus og kattenes løbegård og
> lagt ind på vores hjemmeside, så I alle sammen kan se hvordan vores
> små snuskebasser bor
> De kan ses under linket: 'Her bor kattene'

Har lige været inde og kigge.... sikke en dejlig løbegård .. Jeg vil
også meget gerne have løbegård til vores misser, men vi er absolut ikke
håndværkere her i huset, så det må vente til vores gode ven i Jylland,
har tid til at komme og hjælpe os *suk*
Men sikke en stor grund ... den er jeg til gengæld ikke misundelig på,
hi! ... jeg er absolut ikke udemenneske

Held og lykke med killingerne..

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-10-03 18:37

Hej Jette!
Det er jeg heller ikke...ihvert fald ikke havemenneske Og selvom
vores have er meget stor, så er den nem at holde da vi ikke har meget
andet end græs og lidt blomsterbed. Det tager godt nok en time at slå
græsset med sådan en græsslåmakine man kan køre i, men det gør manden
i huset

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare fra d. 4/11-03

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 12-10-03 21:01

Hej.

Hvorfor har I kattebakkerne inde i stuen, er det ikke lidt ulækkert... vi
har jo heller ikke vores eget wc stående i stuen...

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-10-03 21:22

> Hej.
>
> Hvorfor har I kattebakkerne inde i stuen, er det ikke lidt ulækkert... vi
> har jo heller ikke vores eget wc stående i stuen...
>
> Med venlig hilsen Camilla.

Øh vi har da oz en kattebakke i stuen, 1 i entreen og 1 i puterrummet.
Kan ikk se det ulækre i det, når bare bakkerne bliver tømt dagligt.

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-10-03 21:29

Tak skal du ellers ha!
Når vores hus er så stort og vi har mange katte, så bliver
kattebakkerne jo nødt til at stå rundt omkring. Og nej, jeg synes
altså ikke det er ulækkert. Det er jo tilladt at rense dem.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare fra d. 4/11-03

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 13-10-03 07:18

Hej.

Undskyld det var ikke sådan ment...

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-10-03 21:24

Hey Louise

Lækkert hus og skøn have *S*
Dejligt for jer og misserne

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 12-10-03 22:29

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote in

> De kan ses under linket: "Her bor kattene"

Hold da op nogle forhold....*kigger rundt på mine 43 kvm*.....

Hvordan går det med Zumo og killingerne?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-10-03 17:59

Hej Kate!
Det går godt nok. Han er dog kun ude i løbegården nu, så han kan få en
masse vinterpels. Der har han jo selvfølgelig sit isolerede bur. Så de
ses kun ude i løbegården, og det går fint. Han synes det er dejligt
med nogle legekammerater. Alle kattene er jo snart mindre end ham *G*
Men igår hoppede han sgu ind ad stuevinduet *G*

Fra : Kate

Dato : 14-10-03 16:55

> Alle kattene er jo snart mindre end ham *G*

Hvad synes kattene om ham?
Når Joey kommer for tæt på Lante eller Donse så flytter de sig
omgående. Joey vil meget gerne ha' kontakt med kattene, men kun Mowgli
gider at ha' med ham at gøre. Stakkels lille kanin.

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-10-03 17:39

Hej Kate!
Kattene synes han er sjovt legetøj
Ham og BlueBell er bedste legekammerater. Når hun bliver lukket ud i
løbegården så styrter de hen til hinanden for at hilse på, og så
begynder den store jagt. BlueBell efter Zumo og så hopper hun op på
ryggen af ham og holder ham fast og bider ham i ørene (man kan ligesom
ikke komme til andet for dem *G*). Han kan sagtens komme fri hvis han
vil, men han synes åbenbart at det er meget sjovt

Fra : Kate

Dato : 14-10-03 21:23

> Han kan sagtens komme fri hvis han
> vil, men han synes åbenbart at det er meget sjovt

Det _må_ du simpelthen få taget nogle billeder af, jeg vil (stamper-i-
gulvet.wav) se det

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-10-03 21:28

Hej Kate!
Jeg vil også frygtelig gerne tage billeder af dem, men det bliver
noget værre sløret noget, fordi det går så stærkt *G* Men jeg råber
højt når det lykkes Det er ikke engang lykkes mig at tage billeder
af Zumo sammen med killingerne endnu *G*
Og det er bare frygteligt nu hvor han har lært at hoppe ind af
stuevinduet, så kan vi bare ikke have vinduet stående åbent uden han
sidder i vindueskarmen med det samme *G*
Han holder sgu for godt øje med de katte der