Skærme
Fijala 3554
Skal man have DVI på sit grafikkort for at~
Fra : kasper

Dato : 12-10-03 15:26

Jeg tænker på at købe en ny skærm : Performance / Samsung 19" TFT Black .
Så vil jeg bare lige hører om man skal have en DVI på sit grafikkort for at
bruge den?

mvh.

Kasper S M

Fra : Lars Krag

Dato : 12-10-03 15:31

"kasper" skrev i en meddelelse ...

> Jeg tænker på at købe en ny skærm : Performance / Samsung 19" TFT Black .
> Så vil jeg bare lige hører om man skal have en DVI på sit grafikkort for at
> bruge den?

Nej, det behøver du ikke. Du kan sagtens bruge et alm. VGA kabel. Jeg
kender ikke den pågældende skærm, men adskillige TFT skærme har ikke
engang DVI input, men VGA har de svjv alle sammen.

/Lars

Fra : kasper

Dato : 12-10-03 15:41

Ok tak. så er jeg fri for også at købe et nyt grafikkort.

mvh
Kasper SM