RUST hvor i 94 Golf
Fra : Sørensen

Dato : 12-10-03 14:25

Jeg skal ud at kigge på en 1994 golf 1,8 VAN som efter sigende skulle være
lidt rusten i venstre panel og en skærmkant.

1. Er der nogen der ved hvor det er en god ide at kigge efter rust i sådan
en vogn ?

2. Kan den risikere at være så rusten at det ikke kan svare sig at syne den
om et år ? (den er synet sidst 08-2002).

Venlig Hilsen
Sørensen

Fra : Low_

Dato : 12-10-03 17:33

Hvad vil du ofre på sådan en golf van? Og skal det være en benzin
(stationcar)? For det kan godt være jeg har en golf for dig? Mail evt. hvis
det var noget!

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-03 15:18

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message
> [...]
> lidt rusten i venstre panel og en skærmkant.
>
> 1. Er der nogen der ved hvor det er en god ide at kigge efter rust i sådan

Jeg har en alm. 1.8 fra 95 baseret på denne vil jeg anbefale at holde øje
med følgende:

Tjeck bagklappen omkring viskeren og omkring nummerpladen.

Tjeck om der er rust under dørhåndtagene når du hiver ud i dem.

> 2. Kan den risikere at være så rusten at det ikke kan svare sig at syne
den
> om et år ? (den er synet sidst 08-2002).

Svært at sige, det vil ihvertilfælde være en fordel hvis den er blevet
undervognsbehandlet.

Fra : phk

Dato : 13-10-03 19:44

"Michael Rasmussen" <No mail> skrev i en meddelelse

> "Sørensen" <no@i.dont> wrote in message

> Tjeck bagklappen omkring viskeren og omkring nummerpladen.

Også oppe til venstre (svjh), hvor ledningerne bliver ført igennem noget
gummi ind i bagklappen.

--
Per, Esbjerg