CO2-tester
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-10-03 10:35

Her efter at Harald Nyborg for ca. ½ år siden er holdt op med at sælge
CO2-testere, er der så nogen af jer der kender alternative steder at finde
en billig og pålidelig CO2-forureningstester?

På forhånd tak for svar.

Henrik, Slagelse

Fra : p.jarnbak

Dato : 12-10-03 17:20

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in message
> Her efter at Harald Nyborg for ca. ½ år siden er holdt op med at sælge
> CO2-testere, er der så nogen af jer der kender alternative steder at finde
> en billig og pålidelig CO2-forureningstester?

Prøv www.gunson.co.uk det er dem der laver den fra harald nyborg.
Jeg har købt pro udgaven da den var mere precis ifølge en tysk test.
Hej Palle.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-10-03 01:23

Hej Palle

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv www.gunson.co.uk det er dem der laver den fra harald nyborg.
> Jeg har købt pro udgaven da den var mere precis ifølge en tysk test.

Den ser bare noget dyrere ud end den som Harald Nyborg førte. Såvidt jeg kan
se er det 70 £.st.+moms...

Men tak for svar.

Henrik, Slagelse