Frames
Fra : Kevin

Dato : 12-10-03 08:22

Jeg har lavet hjemmesiden www.b-s-t.tk og den er delt op i 3
frames. Alle framesne er kan rulle og jeg vil gerne have at de
ikke kan rulle så det kun er hele siden der ruller som f.eks. her
på siden. Siden er lavet i HTML er der nogen der kan hjælpe
mig???

På forhånd tak!

Hilsen Kevin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 12-10-03 12:33

> [...]
> ikke kan rulle så det kun er hele siden der ruller som f.eks. her
> på siden. Siden er lavet i HTML er der nogen der kan hjælpe

Det kan du ikke, hvis du vil bruge frames, drop frames og lav dit design med css, det vinder du også meget andet ved.
Nu nævner du jo selv eksempelet "her på siden" - hvilket jeg går ud fra er html.dk, så hvorfor ikke se nærmere på hvilke artikler de
har skrevet?
http://html.dk/artikler/00043/default.asp

Hvis du vil se nogle andre eksempler så kig her:
http://www.positioniseverything.net/ordered-floats.html
http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html

--
Ryan