Når katten er ude danser mussen på bordet ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 00:38

ku jeg fristets til at sige om min hund :0)

nå efter de famøse to slag med hendes læder snor - er der sat en
effektiv opdragelse ind og hun er da heller ikke løbet op til nogen og
gø et sidst ...... jeg er begyndt på noget nyt ....når hun er sluppet
og vi er på vej hjem så kalder jeg hende til mig før hun skal have
snor på skam rosser hende når hun kommer lyfter hende op og hun er
ikke i tvil om hun er go - hun holder sig på græsset som hun skal.

nå så her til aften skulle en ven lufte hende jeg sagde bare slip
hende oppe på kirkegården så - kan i møde hende omme ved søen..

HELLS Bells køterne var sat over alle bjerge og have gø et som en gal
af ??? og det havde taget dem en time at finde hende... hun ser min
ven tit der også går med hende.... men har dog ikke haft hende fri.

kan man ikke bare konkludere ud af det her at den *forbanede boglamme
køter* såre enkelt trives bedst ved at sætte over alle bjereg og gø at
hvad end den møder på sin vej det er slet og ret dens natur ?

og den enste grund til den ikke følger sin antur er fordi den frygter
mig ??

--

Mv.
Bo M Mogensen

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-10-03 04:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> og den enste grund til den ikke følger sin antur er fordi den frygter
> mig ??

Du er hendes fører, så når du er med er der ingen grund til at puste sig op,
men er hun med en anden ude at gå er det pludselig den der "styrer" og så er
det jo med at vise hvad man kan!!

Rinnie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 11:43

On Sun, 12 Oct 2003 05:18:28 +0200, "Rinnie Ilsøe"
<adminNOSPAM@flatcoated-retriever.dk> wrote:

> [...]
>men er hun med en anden ude at gå er det pludselig den der "styrer" og så er

jamen hun er virkeligt blevet meget bedre med mig på det sidste ...
der er også lagt en del energi i det jeg føler mig bare som en torsk -
da jeg sagde de bare ku slippe hende ....