JUBI - tre skønne killinger !!!
Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 11-10-03 23:37

Så fik vi endelig de ventede killinger. 3 skønne små pus, der kom til
verden lørdag formiddag. Vil du se de dejligste små russerkillinger, kan
du se på vores hjemmeside: www.miacis.stribnet.dk

Med venlig hilsen
Dorthe Kirstejn Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 12-10-03 08:09

"Dorthe Kirstejn Jensen" <dorpetraKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f8885feaed81@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Så fik vi endelig de ventede killinger. 3 skønne små pus, der kom til
> verden lørdag formiddag. Vil du se de dejligste små russerkillinger, kan
> [...]

Hold da op for nogle dejlig katte!!
Og stort tillykke med de tre små killinger :))
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

Fra : Tournesol

Dato : 12-10-03 08:23

Godmorgen

> Så fik vi endelig de ventede killinger. 3 skønne små pus, der kom til
> verden lørdag formiddag. Vil du se de dejligste små russerkillinger,
> kan du se på vores hjemmeside: www.miacis.stribnet.dk

Stort Tillykke )!!!

hvor er de dog bare dejlige )

Katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-10-03 09:17

"Dorthe Kirstejn Jensen" <dorpetraKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message
> Så fik vi endelig de ventede killinger. 3 skønne små pus, der kom til
> verden lørdag formiddag. Vil du se de dejligste små russerkillinger, kan
> [...]

Hej Dorthe.

Tillykke med småsserne, det er godt nok nogle dejlige misser du har - de
ligner min mors gamle kat Musti på en prik, hun må næsten have haft noget
Brite- eller Russerblod i sig, for hun lignede din hunkat så det er helt
uhyggeligt.
Vi anede ikke hvor hun kom fra, hun var der bare en dag - og så blev hun
ellers hængende de næste ihvertfald 16 år!

Held og lykke med småsserne ('Småsser' = 'små' og 'misser' trukket sammen.)

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Elwarth

Dato : 12-10-03 10:20

> [...]
meddelelse news:3f8885feaed81@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Så fik vi endelig de ventede killinger. 3 skønne små pus, der kom til

Hej Dorthe
Hjertelig til lykke med familieforøgelsen, de er godt nok kære.
Og så er Knirke endda så velopdragen, at hun fødte om dagen, så I kunne få
jeres nattesøvn

Venligst
Dorthe

Fra : Elwarth

Dato : 12-10-03 10:21

Fra : Jane

Dato : 12-10-03 16:08

Dorthe Kirstejn Jensen skrev i <news:3f8885feaed81@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Så fik vi endelig de ventede killinger. 3 skønne små pus, der kom til

Åh hvor er de bare dejlige og søde og nuttede og mormis ser
også dejlig ud - du må endelig ae hende fra mig og ønske
tillykke med de dejlige små killinger.

Jane

Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 12-10-03 21:40

> Åh hvor er de bare dejlige og søde og nuttede og mormis ser
> også dejlig ud - du må endelig ae hende fra mig og ønske
> tillykke med de dejlige små killinger.

Tak til jer alle sammen, for jeres søde hilsner.
Og det går bare fint med killingerne, de har taget 12,13 og 16 gram på
det sidste døgn. Men Knirke er også bare den perfekte mor, omsorgfuld og
kærlig !!!
Lige nu hygger hele kattefamilien sig sammen, Knirke (mor) og
Miakis(far) og de3 små killinger. Hver gang Miakis kigger forbi
kattekurven, hvor Knirke og killingerne ligger, så modtager Knirke ham
med store kærlige slik. Det er rørende at se en sådan "kattekærlighed".
Det kan der da kun blive nogle gode killinger ud af ????