Traikerstik - ny model
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 11-10-03 22:25

Står pludselig i den situation, at stikket på den trailer vi plejer at
låne, ikke passer til vor nye (brugte) Mondeo.
Traikeren har et 7-polet stik, medens Mondeoen har et (vistnok) 14-polet
stik.
Er det det, der kaldes Nato standard?
Kan man købe en færdigmonteret mellemledning, således, at et 7-polet stik
kan tilsluttes?

Skulle have brugt det i morgen, men det må jeg jo nok opgive

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : A. K.

Dato : 11-10-03 22:43

> [...]
> kan tilsluttes?
>
> Skulle have brugt det i morgen, men det må jeg jo nok opgive
Det er nok et 13 polet stik på bilen, du kan købe en adapter til at sætte
imellem, den fylder ca 5 cm. jeg stod i samme situation da jeg hentede min
bil i tyskland, så jeg måtte gi de 100,- adapteren koster

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 11-10-03 22:58

"A. K." <ugyldig@ugyldig.ugyldig> skrev i en meddelelse

> Det er nok et 13 polet stik på bilen, du kan købe en adapter til at sætte
> imellem, den fylder ca 5 cm. jeg stod i samme situation da jeg hentede min
> bil i tyskland, så jeg måtte gi de 100,- adapteren koster

Hej

Jeg mener at det fås i harald nyborg for ca. 100 kr. Ellers kan du finde det
www.campingferie.dk Her er oversigt over hvordan du selv kan lave det.
Kig under rullegardinsmenuen.

--
Venligst

Jan

Fra : Finn I

Dato : 11-10-03 23:26

"Jan Illum Larsen" <jan.illum@FJERNDETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener at det fås i harald nyborg for ca. 100 kr. Ellers kan du finde
det
> på www.campingferie.dk Her er oversigt over hvordan du selv kan lave det.

Kan man ikke selv lave trailerstikket om til et 13-polet? Eller kræver det
den store elkokke-eksamen....

Mvh
Finn

Fra : alexbo

Dato : 11-10-03 23:14

"Kjeld Nielsen" skrev

> Kan man købe en færdigmonteret mellemledning, således, at et 7-polet stik
> kan tilsluttes?

Ja, den nærmeste campingvognsforhandler har sikkert et.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 11-10-03 23:54

Den 11/10-2003 klokken 23:58, skrev "Jan Illum Larsen"
<jan.illum@FJERNDETTEget2net.dk> i <42%hb.3016$gm1.2264@news.get2net.dk>:

> Jeg mener at det fås i harald nyborg for ca. 100 kr. Ellers kan du finde
> det på www.campingferie.dk Her er oversigt over hvordan du selv kan
> lave det. Kig under rullegardinsmenuen.

Tusind tak. Lige hvad jeg skulle bruge.
Det bliver nok til en adapter på mandag. (Hurtigste løsning).

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 12-10-03 07:15

Den 12/10-2003 klokken 00:54, skrev Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> i
<3f888ac4$0$69942$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> [...]
> <jan.illum@FJERNDETTEget2net.dk> i

> Tusind tak. Lige hvad jeg skulle bruge.
> Det bliver nok til en adapter på mandag. (Hurtigste løsning).

Lige en opfølgning.

Jeg kan ikke finde adapteren hos Harald Nyborg.
Derimod har THansen den til 189 Kr. Her vil den først kunne afhentes på
tirsdag
Så i morgen prøver jeg Bildillen eller en camping forretning.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-10-03 09:05

"Kjeld Nielsen" <kjeldn@ddf.dk> wrote in message news:3f88f2ed$0$69932$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg kan ikke finde adapteren hos Harald Nyborg.
> Derimod har THansen den til 189 Kr. Her vil den først kunne afhentes på
> tirsdag
> Så i morgen prøver jeg Bildillen eller en camping forretning.

Ved HN har den varenummer 2417 eller 2420 (kommer an på
om det er 7 -> 13 eller 13 -> 7)

/Jakob

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 13-10-03 14:34

Den 13/10-2003 klokken 10:05, skrev "Jakob Jeppesen"
<for_news_only@hotmail.com> i <bmdmbn$75u$1@sunsite.dk>:

> Ved HN har den varenummer 2417 eller 2420 (kommer an på
> om det er 7 -> 13 eller 13 -> 7)

Tusind tak.
Ja, med varenummeret, _så_ kan jeg finde dem på hjemmesiden.
Ellers ikke.

Kiggede lige i papir kataloget. Dér findes de sør'me også.

Med venlig hilsen,
Kjeld